mja ik ook; Burke z'n hand trilde enorm en niemand die het in de gaten had!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:09 schreef octopussy het volgende:
GRRRRBMLhalverwege de aflevering gaat iedereen in spast-mode. Niemand anders met dit probleem?
Kate Havnevik - New Day.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:34 schreef ImPrEzA het volgende:
Enorm heftige afleveringIk ben benieuwd hoe dit verder gaat, is Burke nou gewoon ontslagen of tijdelijk op non-actief gezet?
Weet iemand trouwens welke muziek op het eind zat, het leek op Bjork maar voor hetzelfde geld is het wat anders?
Volgens mij is het Dr. Hahn...quote:
Nah uh, volgende week is er ook nog een aflevering. Daarna is het wachten tot begin januari. Het afkickmoment duurt maar een maandje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:54 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zit er de komende 3/4 maanden geen nieuwe aflevering van Grey's Anatomy in?![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:39 schreef Numbie het volgende:
Wat?? Geen kerst afleveringen van Grey's?? Das jammer; zat stiekem wel beetje uit te kijken naar McDreamy met kerstmuts op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |