quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef octopussy het volgende:
Ik vond het ook een leuke aflevering, goed uitgewerkt en eventjes geen zeurende Meredith
Trouwens: McBitchyzij is zo leuk, ik hoop dat ze regelmatig gaat verschijnen in de serie.
En de muziek was weer goed![]()
McDreamy was doing a McNasty with McHottie?quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:05 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
En dat stukje van George in de lift over McDreamy doing the McNasty.
zjuust, maar goed hij vertoont(de) wel wat tekenen van 'he is just not that in to you' natuurlijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:21 schreef Leep het volgende:
ik denk ook niet dat callie boos is.
meer dat ze last heeft van een schuldgevoel
McBastard!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:55 schreef Fannetje het volgende:
[..]
McDreamy was doing a McNasty with McHottie?![]()
Die was idd erg grappig
ja ik vind dat ook hoor te veel drama onderlingquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind Grey's Anatomy een beetje de verkeerde kant opgaan. De GTST-factor neemt toe, leuk voor de meiden enzo maar de dingen die ik juist heel goed vond aan deze serie nemen af.
Wel sneu voor the Nazi tho, haar werkplezier is op een nulpunt nu.
Yang geeft trouwens altijd al 110% maar nu zit ze op 150% te werken, ze wordt zo in notime nog een betere chirurg dan Burke zelf.
Helemaal mee eens, vond het ook niet zo spetterend. Vooral die zus was echt nutteloosquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
Ik vond het niet een bijzondere aflevering. Wel interessant de spanningen tussen Burke en Christina. De zus van Derek vond ik erg weinig toevoegen...
Wat ik niet goed snap is waarom Callie zo boos blijft op George. Oke hij had wat meer aandacht voor zijn vrienden maar ze doet echt alsof hij iets verschrikkelijks gedaan heeftEn zij is nog wel met McSteamy naar bed geweest... Dat Alex dat hoorde gaat nog wel een vervolg krijgen denk ik
McDreamy moet eens zijn eigen gevoel volgen ipv te luisteren naar anderen.quote:Op zondag 5 november 2006 20:20 schreef Molline het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik het ook niet zo leuk meer als in het begin.![]()
Zelfs dat heen en weer getrek tussen Derek en Meredith trek ik nu niet meer. Kiezen ze eindelijk voor elkaar, moet McDreamy er over nadenken, daar word ik dus zo moe van.![]()
Het is ook net of sinds ze elkaar hebben, het eigenlijk niet leuk meer is, ik weet niet wat het is. Het kan me niet meer zo boeien als in het begin. Misschien volgende week weer een leukere aflevering, vond deze niks met die zus van Derek.![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 23:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kampeeraflevering. Dat is degene waarbij het bij de opnames uit de hand is gelopen...
Twee acteurs (Derek en Burke) hebben op de set ruzie gehad. Er staat meer over in het vorige topicquote:
Volgens mij welquote:Op zondag 5 november 2006 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Twee acteurs (Derek en Burke) hebben op de set ruzie gehad. Er staat meer over in het vorige topicJij volgt de serie toch niet of wel
Ah okquote:
Ach, ik vond het al een beetje vreemd jaquote:Op zondag 5 november 2006 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okKijk dan wel even uit, je zit nu in het USA topic en hier zitten behoorlijke spoilers als je nog niet zover bent
Ah, is dit 'm! Nou, we zullen er in de aflevering wel niks van zienquote:Op zondag 5 november 2006 23:13 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd naar de kampeeraflevering. Dat is degene waarbij het bij de opnames uit de hand is gelopen...
Check PMquote:Op maandag 6 november 2006 19:28 schreef ondeugend het volgende:
Grrrr 3 keer aflevering 6 gehaald en 3 keer was het niet aflevering 6 derde seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |