Hij's een player.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:04 schreef Avani het volgende:
McSteamyIk vond het nog zielig ook toen Meredith daar stond met Derek, terwijl ik ze eigenlijk heel de tijd al bij elkaar wil. Maar toch.. McSteamy heeft gewoon iets.
Ik vond het een goede aflevering.
![]()
Who cares, Meredith kan dat ook zijn, dat is dus een hele goede match.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
quote:Mer: So what's going to happen with Donna now?
Steamy: She goes back to being an unhappy man, who 's stuck with a penis. There are millions of us out there.
Mer: You're unhappy with your penis?
Steamy: I could be a lot less unhappy.
precies.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:53 schreef Miss-V het volgende:
Was een leuke aflevering. Dat vechten van George en Alex sloeg dus echt nergens op
en dan Burke, lekker voor 'm dat 'ie een keer het zelf moest doen
en die Bailey met Christina
..aan het einde dacht ik echt..naah als Meredith nu niet voor Derek kiest, wordt het echt TE langdradig hoor
maar nu zijn ze dan eindelijk bij elkaar
Meredith hoort niet bij McSteamy
.
Nee, volgens mij keek ze er helemaal niet van op, want zo is Mc Steamy nu eigenlijk.quote:Op maandag 13 november 2006 13:09 schreef Molline het volgende:
Vond Addison het nou helemaal niet erg dat McSteamy Dr.Torres heeft gen....?![]()
In de promo van aankomende aflevering lijkt het er toch echt op hoor!quote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Molline het volgende:
Meredith en Derek bijelkaar, is dat wel zo?
Had niet het idee dat Meredith er nog zin in had eerlijk gezegd. Volgens mij zei ze alleen maar 'ja' om van McSteamy af te komen en wilde ze Derek niet kwetsen.![]()
denk vooral omdat ze niet weet of het dit keer wél uitloopt, of dat het weer een mislukte poging is.quote:Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef Molline het volgende:
Ze reageerde niet echt enthousiast vond ik.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RoddelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!! Nooooooo dat kan niet! Want in de promo zag je toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. of zag ik dat verkeerd?Whatever I want.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RoddelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Als ik het niet dacht!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
klopt.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:
Ik zat de hele tijd te denken wie nou dat zwangere meisje was in deze aflevering. Zij speelde één van de vriendinnetjes van Ross in Friends (Elizabeth, met als vader Bruce Willis)
Ik herken echt enorm vaak tv-gezichten in allerlei series, ook van kleine bijrollen, best ziekelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 10:41 schreef k_i_m het volgende:
Zo zat Justina Machado (Vanessa Diaz, Six Feet Under) ook in een van de laatste afleveringen. Grappig om iemand ineens helemaal uit zijn verband gerukt in een andere serie te zien.
nu wil ik em ook zien, maar moet nog wachten tot ongeveer 20 uquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:26 schreef reese.com het volgende:
Het is het wachten zeker wel waard. Ik vond het een toffe aflevering in tegenstelling tot de rest van dit seizoen. Vond het allemaal maar een beetje matig tot nu toe maar deze aflevering is ouderwets grappig hoewel ook serieus.
Volgende week, thanksgiving evening / november sweeps, de aflevering is ook tien minuten langer. The event of the season wordt ie genoemt in de promo's.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:02 schreef Kantar het volgende:
Ik hoop dat we meer van dit soort afleveringen zullen krijgen dit seizoen want ik had het gevoel dat het een kleeeeeein beetje aan het inkakken was, maar als ze zo doorgaan komt het weer helemaal goed!![]()
En er waren 3 fanparties waarbij fans via satelliet direct vragen mochten stellen a/d castquote:Reports of an on-set scuffle between Isaiah Washington and Patrick Dempsey made headlines across the country. So what really happened?
"I lost my cool but it wasn't coming out of a place of animus for Patrick or T.R. or anyone. It was coming out of a place of trying to stay focused about the work," Isaiah says. "I've been working with these beautiful men for three years now and we had an argument as brothers. It came about at a time and a place that was overwhelming for both of us."
Despite what reports said, Isaiah says the argument was just that. "What it was not, was a brawl," he says. Isaiah says his reaction was below his personal standards and has apologized to the cast and crew.
When the argument broke out, James called a meeting to clear the air, as any good chief would. "We're a family. … With families you have a beef. It was a beef, no more, no less," James says. "We got a chance to go ahead and air some stuff. It was done, and we went back to work."
Patrick says he thinks a lot of good came out of the argument. "I think what happens is we needed to just be open and be able to communicate and not let things build up," Patrick says. "I think we've come to that point where it's much freer to communicate with each other, and we're more relaxed because of it. I think the whole company's tighter."
Ik ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:44 schreef Kantar het volgende:
9/10 goed - ik dacht dat Derek & Addison 9 jaar getrouwd waren..![]()
Pas op hoor, je berichtje wordt zo verwijderdquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:29 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan de aflevering weer nergens vinden.
Mocht er iemand een pm 'over' hebben ?![]()
Nee toch ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Pas op hoor, je berichtje wordt zo verwijderd
en dat is?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Op de site waar ik normaal m'n promo's vanaf haal
Neuh, maar een soortgelijk berichtje van mij werd ook verwijderdquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee toch ?
Daar is mijn bericht te cryptisch voor.
Nergens vraag ik duidelijk iets... alleen tussen de regels door.
Kijk hier esquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:08 schreef Fannetje het volgende:
Ik dacht dat ze 10 jaar getrouwd waren
Waar kijk jij Oprah?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt achter mên!quote:Op maandag 20 november 2006 20:00 schreef Nuna het volgende:
Ik ga nu de finale van Seizoen 2 bekijkenIk moet zeggen dat ik Izzie wel steeds irritanter vind worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 november 2006 21:17 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je loopt achter mên!En wanneer moet ik haar precies zielig gaan vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Addisson zieliger
![]()
Update: Bekijk nu aflevering 2, seizoen 3.
[ Bericht 10% gewijzigd door Nuna op 20-11-2006 22:07:11 ]
Als Denny doodgaat enzo. Meeste mensen denken dan "Aah, wat erg".quote:Op maandag 20 november 2006 21:50 schreef Nuna het volgende:
[..]
En wanneer moet ik haar precies zielig gaan vinden?Ik vind Addisson zieliger
![]()
Update: Bekijk nu aflevering 2, seizoen 3.
Hmm, nouja het was wel een beetje voorspelbaar. Misschien dat ik het daarom niet zo zielig vond.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Als Denny doodgaat enzo. Meeste mensen denken dan "Aah, wat erg".
Je moet ze snel allemaal bekijken! Dan ben je weer bij en kun je mooi mee spoileren over de volgende eps enzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Hmm, nouja het was wel een beetje voorspelbaar. Misschien dat ik het daarom niet zo zielig vond.
Trouwens die laatste scene van ep. 2Met McSteamy die uit de douche komt
![]()
Haha precies. Nouja, deze week bijna geen tijd om te kijken. Maar volgende week zal ik wel bij zijnquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je moet ze snel allemaal bekijken! Dan ben je weer bij en kun je mooi mee spoileren over de volgende eps enzo
euh...de meeste series maken een er nu een einde aan vanwege de winter-breaks.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:34 schreef MaJo het volgende:
Net gezien en het was weer een stuk betere aflevering dan de laatste paarIk heb me voor het eerst in tijden niet geërgerd aan Meredith (:')) Toch raar hoe ze de Meredith/Derek relatie er een beetje in gemoffeld hebben. Iedereen heeft er 2+ jaar op gewacht en nu is het "gewoon" zo. Beetje suf
Maar wel weer ouderwets genoten
Volgende week extra lange afleveringDat betekent hopelijk niet dat dit de laatste is de komende tijd?
mja ik ook; Burke z'n hand trilde enorm en niemand die het in de gaten had!quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:09 schreef octopussy het volgende:
GRRRRBMLhalverwege de aflevering gaat iedereen in spast-mode. Niemand anders met dit probleem?
Kate Havnevik - New Day.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:34 schreef ImPrEzA het volgende:
Enorm heftige afleveringIk ben benieuwd hoe dit verder gaat, is Burke nou gewoon ontslagen of tijdelijk op non-actief gezet?
Weet iemand trouwens welke muziek op het eind zat, het leek op Bjork maar voor hetzelfde geld is het wat anders?
Volgens mij is het Dr. Hahn...quote:
Nah uh, volgende week is er ook nog een aflevering. Daarna is het wachten tot begin januari. Het afkickmoment duurt maar een maandje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:54 schreef Locusta het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp zit er de komende 3/4 maanden geen nieuwe aflevering van Grey's Anatomy in?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |