ISS was op de PSX hetzelfde wat PES nu is tov WE.. ik heb het uiteraard over de versies van KCEO.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de ISS-en op de PSX waren wel van dezelfde makers als de WE's
vandaar de evolution in de titelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:22 schreef -hypnagogia- het volgende:
Zie het verschil ook...
Konami Hyper Soccer, 1991
[afbeelding]
PES 6, 2006
[afbeelding]
Op foto 2 staan meer spelers.. dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:22 schreef -hypnagogia- het volgende:
Zie het verschil ook...
Konami Hyper Soccer, 1991
[afbeelding]
PES 6, 2006
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
de Power-Unlimited had Fifa een 8,8 gegeven en PES6 een 9,4 dat zegt genoeg.
Het is trouwens ook leuk dat wanneer je een vrije trap op t middenveld moet nemen je ook een snelle vrije trap kunt gaan nemen. Staat r soms ineens iemand vrij voor de goal![]()
Het schieten is echt heel moeilijk. Het verdigen is ook een stukje moeilijker geworden. Maar je kunt nu wel af en toe een rush maken enzo 2 á 3 man voorbij spelen (mits je t goed doet natuurlijk).
het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Het veld is op plaatje 1 wel mooier vind ik.
vroeger werd voetbal 1 tegen 1 gespeeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Op foto 2 staan meer spelers.. dus?
Voor welke console?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
Het is trouwens ook leuk dat wanneer je een vrije trap op t middenveld moet nemen je ook een snelle vrije trap kunt gaan nemen. Staat r soms ineens iemand vrij voor de goal![]()
Het schieten is echt heel moeilijk. Het verdigen is ook een stukje moeilijker geworden. Maar je kunt nu wel af en toe een rush maken enzo 2 á 3 man voorbij spelen (mits je t goed doet natuurlijk).
In dit geval wel jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het gras is altijd groener aan de overkant.
Is het misschien in je opgekomen dat het even kan duren voordat je een spel goed kan? Wat jij zegt hoor ik namelijk ook van een maat van mij die de ps2 versie heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik speelde PES5 op de XBOX dan ook met m'n PS2 controller ( via een adapter )
Controlle vind ik zowieso minder op de xbox 360. Dan kunnen mensen wel zeggen dat het zoveel realistischer is, maar ik wil een wedstrijd kunnen winnen omdat ik het spel goed kan, niet omdat het winnen van een wedstrijd puur afhangt van geluk en random fouten.
Nee, ik vond alle nieuwe versies altijd een verbetering ( okay, van PES4 naar PES5 kon ik in het begin ook niet waarderen ).. maar dit is gewoon een spel wat over het algemeen wat tegenvalt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:54 schreef Un4 het volgende:
[..]
Is het misschien in je opgekomen dat het even kan duren voordat je een spel goed kan? Wat jij zegt hoor ik namelijk ook van een maat van mij die de ps2 versie heeft.
Dat gemis van die opties, dat je daar van baalt kan ik inkomen maar te veel mensen zeiken de 360 versie af enkel omdat het anders is dan dat ze gewend zijn. Is hun game te spelen op een next gen console, wordt er gejankt dat het niet of minder op de current gen versies lijkt.. raar he?![]()
Nou, voor zover is er nog niks gebeurd hoor..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
vanaf 14.00u gaan de konami servers full up... zegt men
Nee idd, op de playstation kom ik ook nog niet onlinequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, voor zover is er nog niks gebeurd hoor..
Ik las het ff in de winkel, maar volgens mij hebben die gasten de hele 360 versie niet eens gespeeld, want ik zag nergens iets staan over al die dingen die nu zijn verdwenen uit het spel, en ik vind het gemis van een replay-functie en een klote LIVE-functie (nog steeds geen lobby, nog steeds gigantische lag, zwaar kutte edit-sectie, ect etc) toch echt wel de moeite van het noemen waard, als je je lezers wilt duidelijk maken wat ze in huis kunnen halen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
Da's mooi om te horen. In PES 5 werd ik gek van dat gefluit om van die flut overtredingen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:46 schreef Damzkieee het volgende:
Die scheidsHulde!
Hij laat nu trouwens soms wel erg veel doorspelen, maar a la
![]()
Hij fluit nu minder. Maar wanneer je een overtreding maakt dan trekt ie vaak wel meteen een kaart.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:21 schreef ElmarO het volgende:
Heb hem vandaag binnen gehad. Ik ben benieuwd hoe het speelt. Voor de mensen die via Xbox Live spelen, mijn gamertag is ElmarO.
[..]
Da's mooi om te horen. In PES 5 werd ik gek van dat gefluit om van die flut overtredingen.
Dat heb ik liever dan dat gefluit om niks. Haalde het tempo compleet uit de wedstrijd. En als ik wel eens een wedstrijd met een vriend speelde kreeg ik met enige regelmaat penalty's mee om de meest debiele overtredingen. Niet dat ik het nou heel erg vond, maar een hattrick scoren door middel van penalty's is wel een beetje te.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:30 schreef toma het volgende:
[..]
Hij fluit nu minder. Maar wanneer je een overtreding maakt dan trekt ie vaak wel meteen een kaart.
Dus goed werk![]()
De tactiek van een vriend van me was gewoon als ik dreigde uit te breken mij gewoon hard neerhalen zodat heel het tempo eruit lag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat heb ik liever dan dat gefluit om niks. Haalde het tempo compleet uit de wedstrijd. En als ik wel eens een wedstrijd met een vriend speelde kreeg ik met enige regelmaat penalty's mee om de meest debiele overtredingen. Niet dat ik het nou heel erg vond, maar een hattrick scoren door middel van penalty's is wel een beetje te.
Doordat ik zo makkelijk penalty's kreeg was mijn tactiek altijd als een aanval mislukte om dan in het penalty-gebied te gaan kloten. Hij maakte meestal wel een of andere lullige overtreding en ik had weer een strafschop verdiend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:39 schreef toma het volgende:
[..]
De tactiek van een vriend van me was gewoon als ik dreigde uit te breken mij gewoon hard neerhalen zodat heel het tempo eruit lag.Dat kan nu dus gelukkig ook niet meer
![]()
GODVERquote:Beste klant,
Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.
Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.
Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder.
MVG NEDgame
Jezus, wat een amateuristisch mailtje...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:57 schreef taart het volgende:
Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.
Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.
Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder
Dus? Dus ga je nu huilend op de grond in de foetushouding jezelf aftrekken? Dus ga je nu op je kop staat midden in je woonkamer terwijl je random onzin gaat schreeuwen? I dont know, think for yourself manquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Op foto 2 staan meer spelers.. dus?
Drugs are bad m'kay?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:08 schreef -hypnagogia- het volgende:
[..]
Dus? Dus ga je nu huilend op de grond in de foetushouding jezelf aftrekken? Dus ga je nu op je kop staat midden in je woonkamer terwijl je random onzin gaat schreeuwen? I dont know, think for yourself man![]()
Nou tegen de pc spelen blijft ook niet altijd leuk. En je vrienden blijven ook niet altijd logeren (altans dat hoop ik voor jou). Dus is t leuk om tegen iemand anders te spelen. Zo leer je nieuwe tactieken enzo.quote:
je hebt een modem nodig (als die er niet al inzit) en je moet zo'n cd van sony hebben om je te registreren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:59 schreef Fargo het volgende:
Nu heb ik er veel verstand van...maar wat is daar allemaal voor nodig? Ik weet dat het met de X=-box 360 erg gemakkelijk is..maar wat zijn voor de PS2 de benodigheden?
Was dat zonder lag?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:56 schreef toma het volgende:
Iemand die online op PC speelt die nu wel kan spelen ?
Vannochtend lukte t wel. Maar nu niet meer
Ik vind dat echt superomslachtig. Wat dat betreft is dat wel goed geregeld bij de Xbox.. Gewoon kaartje erin, abbootje en klaar..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je hebt een modem nodig (als die er niet al inzit) en je moet zo'n cd van sony hebben om je te registreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |