verkocht of gekocht?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef FJD het volgende:
Gisteren gespeeld en meteen verkocht
Spel speelt veel soepeler en eenvoudiger dan Fifa. Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
Ik denk verkocht.quote:
Ik doe met je meequote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:33 schreef Robocock het volgende:
tvp ole
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef FJD het volgende:
Gisteren gespeeld en meteen verkocht
Spel speelt veel soepeler en eenvoudiger dan Fifa. Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
dat had ik ook, maar het was me pes-maatjequote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
![]()
Wat ik gisteren weer meemaak. Hele dag staat PES6 me op mijn bureau hier op kantoor aan te kijken. Ben ik eindelijk thuis...snel eten, PES6 erin, ik ga zitten...DING DONG...visite![]()
![]()
de Power-Unlimited had Fifa een 8,8 gegeven en PES6 een 9,4 dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef pdiscs het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen in dit topic komen die zowel Fifa als PES spelen. En vooral benieuwd naar een objectieve vergelijking.
*meldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef pdiscs het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen in dit topic komen die zowel Fifa als PES spelen. En vooral benieuwd naar een objectieve vergelijking.
Je kunt op de 360 in ieder geen replays saven. Vind ik behoorlijk jammer, want ik ga als 28-jarige gewoon nog op pad met mijn memory card om mijn goals aan mijn beste maat te laten zien. Dat is er bij de 360 dus niet meer bij..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb geen zin om het vorige topic helemaal door te lezen. (moet ook nig iets doen op m'n werk)
Maar wat zit er nu precies niet in de 360 versie ?
Kan je de mannetjes nog wel veranderen qua uiterlijk/of zelf iets maken ?
Welke competities zitten er wel en niet in ivm PES5 ?
* Enchanter gaat 'm halen vanmiddag
Dat heb ik dus gisteren ook al een paar keer gemerkt. Je moet echt alert blijven..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:05 schreef EvertonPride het volgende:
Nou ik heb ook 2 matchen gespeeld op de PC en ik zal mijn mening eens geven.
Ik speelde de eerste match AJAX-AZ. Het introfilmpje was leuk, de graphics zijn er weer net als voorafgaande jaren 5 % beter op vooruit gegaan. Vanaf de aftrap merkte ik tot de balbehandeling erg traag is en dat het timen van schoten, kopballen, passen en slidingen heel belangrijk zijn geworden. Je moet beter je best doen om nu een lopende aanval op te bouwen. Positief dus! De schoten op goal zijn beter geworden en ik heb al enkele schoten op goal gevuurd die ik in PES5 niet zou tegenkomen. De keeper komt nu ook realistischer over en het was genieten dat enkele buitenkantpoeierschoten fantastisch met alle moeite nog door de keeper werden tegengehouden. Dit wilt niet zeggen tot de keeper alles tegenhoudt want hij had ook een houdbaar schot van mij moeten hebben wat dus een goal opleverde. De schaduw vind ik wel altijd vervelend bij de goal, of zijlijn maar daar zal hopelijk binnenkort een patch iets aan doen. Ik heb 1 x de mogelijkheid gehad om een snelle vrije trap te nemen (R1+L1) maar die melding werd zo snel gegeven tot ik te laat was om het uit te voeren. Andere keertje dus sneller paraat zijn hehe..
De 2e match was Barcelona-Real Madrid en toen merkte ik tot de snelheid toch erg hoog kon liggen. Wat mooi om te zien was, was tot de tegenstander een verassend pass-stifje gaf over mijn verdediginglijn waar Van the Man net niet in buitenspelval alleen voor de keeper kwam. Maar zijn stifje belandde op de lat.Al met al is PES6 zeker weer erop vooruit gegaan en kan ik niet wachten op de aankomende superpatch/option file zodat ik weer proavonden kan organiseren.
Nu nog 2 vragen aan jullie,
1. Hoe bevalt PES6 online op de PC. Heb je geen last meer van een helft lag?
2. de LOD mixer module voor de kitserver van PES5 kun je die ook gebruiken voor PES6? Daarmee kun je namelijk de graphics nog iets gelikter mee maken.
ps: ik speelde op niveau regular (gemiddeld geloof ik) en dat was al redelijk pittig.![]()
Je kunt alleen de namen en stats van spelers editten, niet het uiterlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb geen zin om het vorige topic helemaal door te lezen. (moet ook nig iets doen op m'n werk)
Kan je de mannetjes nog wel veranderen qua uiterlijk/of zelf iets maken ?
Welke competities zitten er wel en niet in ivm PES5 ?
* Enchanter gaat 'm halen vanmiddag
er zitten dus maar 8 stadions in (who cares?)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Enchanter het volgende:
ja dat is wel een nadeelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:43 schreef VoreG het volgende:
binnenkort maar even halen, gaat anders ten koste van m'n studie
voor zover ik weet wel ja!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:28 schreef Rorata het volgende:
kan je wel co-op online spelen met de pc-versie?
Geen idee wat de besturing daarvan is. heb het boekje nog niet geleden en gisteren kwam het slechts een keer in beeld en dat ging toen te vlug voor mequote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef endr0me het volgende:
Weet iemand hoe je een snelle vrije trap doet ? PC ?
Als je een vrije trap (vaak op t middenveld indirect dus) krijgt. Dan moet je snel op R1 en L1 drukken op de pc vaak E en Q. Maar dat krijg je dan ook rechtsboven in beeld te zien. Er staat dan L1+R1.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:25 schreef endr0me het volgende:
Weet iemand hoe je een snelle vrije trap doet ? PC ?
heb je een bericht gekregen dat hij verzonden is? Ik nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:46 schreef Cubewoods het volgende:
Zo ik hoop toch echt dat ik hem vandaag binnen krijg van Nedgame. Kan niet wachten om een ML te beginnen met Ajax
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef pdiscs het volgende:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef toma het volgende:
[..]
de Power-Unlimited had Fifa een 8,8 gegeven en PES6 een 9,4 dat zegt genoeg.
dat probleem had ik gisteren ook. heb het zeker 10 keer geprobeerd voordat ik 1 potje gespeeld had. das wel jammer... sowieso het hele online menu ben ik niet echt tevreden over.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:22 schreef Capo85 het volgende:
Waarom kan ik haast nooit met iemand connecten online(360 Xbox Live). Krijg steeds de melding this match room doesn't exist anymore, als ik dan refresh staat ie nog wel in de lijst. Ik heb na tig keer proberen maar 1 match online kunnen spelen.
Of dát is opgelost weet ik eerlijk gezegd niet. Wat me gisteren wel opviel was dat ik een aanval uitverdedigde (daarbij iemand omver liep van de tegenstander) en dat de computer de bal er weer inpompte op een diepgaande speler, terwijl die zojuist omhoog gekrabbelde speler vanuit buitenspelpositie terugkwam. En er werd niet gefloten!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef VoreG het volgende:
Is het dat ontzettend irritante onnodige buitenspel lopen inmiddels opgelost?
Dat de spelers op plekken gaan staan waar de meeste vrouwen zelfs van weten dat dat buitenspel is.
Het schijnt dat dit komt doordat de konami-servers pas morgen online gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:22 schreef Capo85 het volgende:
Waarom kan ik haast nooit met iemand connecten online(360 Xbox Live). Krijg steeds de melding this match room doesn't exist anymore, als ik dan refresh staat ie nog wel in de lijst. Ik heb na tig keer proberen maar 1 match online kunnen spelen.
of ergens anders. ik heb ge-orderd bij zuiderpark computers en had hem gisteren thuis liggen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:01 schreef Crush65 het volgende:
Kwam net even in de free record shop hier in Rotterdam....staat gewoon in de winkel! (pc versie) gvd, ik pre-order NOOIT meer!!!
Doen ze lekker dan..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het schijnt dat dit komt doordat de konami-servers pas morgen online gaan.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:20 schreef FJD het volgende:
Normaal gesproken hang ik qua voorkeur precies tussen beide spellen in maar het lijkt wel of PES wat meer richting Fifa is getrokken. Heeft erg goed uitpakt
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:42 schreef jpg97 het volgende:
Vanaf morgen gaan de servers van Konami officieel de lucht in, tot die tijd is het nog in testfase ( volgens geruchten ).
Hopelijk vanaf morgen dus betere connections e.d.
Ik krijg morgen PES6 opnieuw binnen, en waag ik me er weer aan...
Ik zal het proberen zodra ik hem heb!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zet die fatique shit is uit, ik speel met Arsenal nu en alles gaat tyfus snel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |