vertel het eens, heb je gedronken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:52 schreef saban het volgende:
Rij ik naar huis.
Stop, politie, volg!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meneer, u reed 65km per uur en u slingerde.
Ohom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, u reed 15km per uur te hard. Mag ik uw rij- en kenteken bewijs.
Natuurlijk, hier de papierenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft u gedronken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt u van ADO ?
Neeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heeft u gedronken ?
ik accepteer de cookies.
Is de auto van u?
ik accepteer de cookies.
Heeft u gedronken ?
ik accepteer de cookies.
Oke, dan doen we een blaastestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moest je het nou 3 keer vragen voordat je zo een controle uitvoertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja, je had het ook wat minder zachtjes kunnen vertellen, komt erg hard aan he.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef Emel het volgende:
[..]
vertel het eens, heb je gedronken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou mijn avond was ook gekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zit zo met mijn patienten tv te kijken. Patient A. zegt tegen mij over patient B: hij vindt jou een leuke meid. Hij valt op je en zou een beschuitje met je willen eten.
Ondertussen wordt patient B rood en knikt.
Ik tegen patient A: euhh nou let op je woorden.
Patient A: hoezo? we zijn volwassen mensen toch? moet kunnen toch?
Ik: nee, ik ben een hulpverlener en jullie patienten. Einde discussie.
iedereen werd stil en was het niet gezellig meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tis een vervelende doelgroep (criminele gewelddadige junkies met psychiatrische problematiek). Je moet hard zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef saban het volgende:
[..]
Mja, je had het ook wat minder zachtjes kunnen vertellen, komt erg hard aan he.
Wist ik niet, kizmasanaquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:05 schreef Emel het volgende:
[..]
tis een vervelende doelgroep (criminele gewelddadige junkies met psychiatrische problematiek). Je moet hard zijn.
Heb je ook vrouwelijke patienten, dan wil ik er ook werkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:07 schreef Emel het volgende:
vorig weekend kreeg ik een aanzoek van een patient.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hij zei ineens uit het niets: Emel, wil je met me trouwen?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik geloof niet dat je mijn vrouwelijke patienten aantrekkelijk vindtquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
Heb je ook vrouwelijke patienten, dan wil ik er ook werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nazli, hemenden agliyorquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:11 schreef saban het volgende:
[..]
Wist ik niet, kizmasanaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tsss... Jero is helemaal niet dikquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je mijn vrouwelijke patienten aantrekkelijk vindtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
onverzorgd, dik, knettergek en borderline..
have funom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:15 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Tsss... Jero is helemaal niet dikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lukt jullie samen toch ook wel? Lekker met z'n tweetjes naar de bioscoopquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:16 schreef Emel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zeg gabbertje, probeer je ons weer aan elkaar te koppelen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja, toch altijd beter als dat het een Griek isquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof niet dat je mijn vrouwelijke patienten aantrekkelijk vindtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
onverzorgd, dik, knettergek en borderline..
have funom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahaha jahoor, het lukt ons primaquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:18 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Dat lukt jullie samen toch ook wel? Lekker met z'n tweetjes naar de bioscoopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar nu ga ik slapen hoor. Dromen over Chantal Janzenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt niet de hele avond voor m'n neus heen en weer staan dansenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:21 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha jahoor, het lukt ons primaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.we zijn vrienden!!!!!!!!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tsss!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ga nou maar over mij dromenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:21 schreef saban het volgende:
[..]
Mja, toch altijd beter als dat het een Griek isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat voor onderbroek?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:23 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Jij hebt niet de hele avond voor m'n neus heen en weer staan dansenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik heb d'r onderbroek gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe durf jij zo te praten waar je broertje bij isquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:25 schreef Emel het volgende:
[..]
wat voor onderbroek?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.string hoop ik of oma onderbroek?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik wil best voor je dansenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zeg jij?????? die ieder weekend een ander liefje heeft????quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:26 schreef saban het volgende:
[..]
Hoe durf jij zo te praten waar je broertje bij isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sus!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:28 schreef Emel het volgende:
[..]
dat zeg jij?????? die ieder weekend een ander liefje heeft????
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef saban het volgende:
[..]
Sus!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef Jero het volgende:
Hmm niets mis met iedere week een ander liefje!
Ha!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef Emel het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef saban het volgende:
[..]
Ha!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bugun benim dogum gunumquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:37 schreef Burakius het volgende:
Kinders calm the fuck down. Türklünüs nerde kaldi nekjes. Vandaag is het Cumhuriyet bayrami
Korkma sönmessssssss etc.
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef saban het volgende:
[..]
Bugun benim dogum gunumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef saban het volgende:
[..]
Bugun benim dogum gunumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heb je het gevierd?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef saban het volgende:
Dank u heer en mevrouwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef saban het volgende:
Dank u heer en mevrouwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cumhuriyet Bayrami aan het vieren natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Emel het volgende:
waar zijn alle Turken zeg?
waarom vier ik dat niet??quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Cumhuriyet Bayrami aan het vieren natuurlijk.
Ik ook niet hoor.quote:
omdat Ra-meet-an 8quote:
Vier jij het dan wel?quote:
Ik ben jarig schat, ik MOET het wel vierenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vier jij het dan wel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteerd trouwens.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben jarig schat, ik MOET het wel vierenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hele week hoor ik dat ik nep Turk benquote:
oh daaromquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
omdat Ra-meet-an 8om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hebbie cadeaus gehad??quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:29 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ben jarig schat, ik MOET het wel vierenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ligt voor de handquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Emel het volgende:
[..]
oh daaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
blijkt maar weer eensquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ligt voor de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
skippy!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef skippy22 het volgende:
Morgen weer vroeg opstaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nepturkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:46 schreef Emel het volgende:
[..]
blijkt maar weer eensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*negeert*quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nepturkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dmv een reactiequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:51 schreef Emel het volgende:
[..]
*negeert*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dmv een reactieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Nee niet doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef Emel het volgende:
zal ik mijn haar nou kort laten knippen? ik weet het nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
laten groeien?quote:
Ja doe maar hoef je ook niet naar de kapper Of verf je je haar ookquote:
jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja doe maar hoef je ook niet naar de kapper Of verf je je haar ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat voor kleur dan ik verf m,n haar altijd rozequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:01 schreef Emel het volgende:
[..]
jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
roze?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat voor kleur dan ik verf m,n haar altijd rozeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tebriklerquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:56 schreef saban het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik verf m,n haar niet rozequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:15 schreef Emel het volgende:
[..]
roze?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb nu bruin..soms rood of koper
je kent jezelf wel goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik verf m,n haar niet rozeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb wel een hele tijd m,n haar geblondeed vond het toen wel mooi en het past goed bij m,n iqJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef IHVK het volgende:
Ik:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef IHVK het volgende:
Ik:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Redelijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef Emel het volgende:
[..]
je kent jezelf wel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heel goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Redelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hey broertjequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:34 schreef saban het volgende:
Goedevond heren en dame
hoi!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:05 schreef Megalomaniac het volgende:
Goedemiddag!
Nehaber?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:07 schreef Emel het volgende:
[..]
hoi!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iyilikquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:19 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nehaber?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey deli.. Wat voor mensen komen er bij de RIAGG ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:02 schreef Emel het volgende:
[..]
hey broertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je noemt je zus deli??quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:39 schreef saban het volgende:
[..]
Hey deli.. Wat voor mensen komen er bij de RIAGG ?
Sinir hastalarida oraya geliyormu ? Dan wil ik mn broer als kandidaat stellenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iyim thx.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:21 schreef Emel het volgende:
[..]
iyilikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.seni sormaliJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja mn broer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:42 schreef Emel het volgende:
[..]
je noemt je zus deli??
bij de Riagg komen mensen met psychische en psychiatrische problemen..
je broer??
gonder bana ozamanquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:58 schreef saban het volgende:
[..]
Ja mn broer.
Sinir hastasi, denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik ben serieus. Okadar cabuk sinirleniyorki. Soms diyorum, ga naar een psycholoog, is goed diyo, maar komt niks meer vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:10 schreef Emel het volgende:
[..]
gonder bana ozaman
abini tedavi edeyimom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik geef ook agressie-regulatietherapieJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmm misschien moet jij samen met hem een afspraak makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:38 schreef saban het volgende:
[..]
Nee ik ben serieus. Okadar cabuk sinirleniyorki. Soms diyorum, ga naar een psycholoog, is goed diyo, maar komt niks meer vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat heb je met je haar gedaan kortgeknipt ofquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef Emel het volgende:
ben thuis!!
kappers denken dat ze voor shrink moeten spelen. Het eerste wat ze zei: hmm heb je de laatste weken veel stress? ben je druk? je hebt last van haaruitval namelijk.
ze zegt nog net niet "Doe wat rustig aan"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kort en gekleurdquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En wat heb je met je haar gedaan kortgeknipt ofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:18 schreef Emel het volgende:
[..]
kort en gekleurdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jackie brownquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat voor kleur danJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:22 schreef Emel het volgende:
[..]
jackie brownom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
beetje koperkleurquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:24 schreef skippy22 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maak anders een paar pics en zet ze in dit topicJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja foto,s zet ze maar in dit topicquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Emel het volgende:
[..]
beetje koperkleur
foto's?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in dit topic zelfsquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja foto,s zet ze maar in dit topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop