abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2006 @ 07:05:43 #51
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42943861
Ik had even contact met mijn mede parkingson lotgenoot. Ik vroeg even of hij wat wilde vertellen over parkingson en hij vertelde mij dat hij een sydroom heeft. Het heet ook het parkingson syndroom. Er bestaan meer syndromen onder de mensheid.

Dus dan is het een kwestie om de definitie van syndroom te zoeken, en daarna verder te borduren daarop.

Het probleem in kaart brengen, en klapt het probleem open, dan vliegt het probleem weg richting de maker van alles. Krijgt de maker van alles alle ellende die erin zit. Worden de rollen omgedraaid. Is het God die alles gemaakt heeft en die ons gestraft heeft. Dan krijgt God alle ellende en ziektes over zich heen. Christus wordt gestraft dus. Christus heeft de mensheid gestraft, nu is het een zaak om Christus te straffen. Totdat hij dood gaat. Is Christus dood dan is er weer een macht weg. Moet Allah weg dan gaat Allah ook weg. Moeten alle Goden weg dan gaan alle Goden weg. Moet daarna de menselijke macht weg, dan gaat ook de menselijke macht weg. Is het nodig dat macht onder dieren verdwijnt dan verdwijnt daar ook de macht. Het tegenovergestelde van machts-verheffen is wortel-trekken

Zal hij eens weten hoe zwaar het is om in een hel te leven.

De rollen worden omgedraaid dus. Ik ga het complete boekje DSM IV behandelen. Hersens gezond maken door het probleem open te klappen. De wortel trekken van 4. De wortel trekken van 9. De wortel trekken van 16.

En zo gaat dat door. Wetenschap

Zometeen even syndroom opzoeken. Je hebt ook een down-syndroom. Maar zo zijn er meer syndromen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom

Een syndroom is een verzameling van klinische verschijnselen/symptomen die samen voorkomen bij een persoon. Zo'n verzameling klinische tekens kan meerdere oorzaken hebben. Soms is de oorzaak niet bekend, maar valt het samengaan van een aantal tekens op zodanig dat men ze groepeert tot een syndroom.

Zo kan de verzameling aan symptomen die Cushingsyndroom wordt genoemd, door meerdere pathologie�n worden veroorzaakt. Terwijl bij de ziekte van Cushing ��n oorzaak aan de basis ligt. Iemand met de ziekte van Cushing heeft het geheel aan symptomen dat Cushingsyndroom wordt genoemd.

Het beroep psychiater bevalt me nu al Alleen schrijf ik geen medicatie voor

Het is dus van belang om te weten hoe Christus naar voren is gekomen. Je had Egypte en toen werd het Christus. Je had 4000 jaar voor Christus Egypte met dynasties en toen was die tijd voorbij en kreeg je ineens Christus

Waarom wilde Christus naar voren komen? Om van het bestaan een hel te maken zeker. We leven dus in een hel. Veel mensen beseffen dat niet. Veel mensen noemen het een paradijs hier. Maar ze zien dat fout. We leven in een hel. En om ons niet bewust te maken van die hel krijgen we een beetje speelgoed. Zodat we ons niet verzetten tegen die hel van een systeem.

De programmeur van dit systeem is dus nogmaals een sadist. Maar dan is het goed dat mensen bewust zijn daarvan. Misschien zag die programmeur of Christus niet in dat mensen wel eens meer kunnen bereiken dan hij kan voorspellen. Ik zal christus voortaan ook met kleine letter schrijven, het liefst schrijf ik die naam in onzichtbare inkt Als je te vaak het woord christus gebruikt, en dan ook nog eens een hoofdletter gaat gebruiken, dan hou je christus in leven. En dat is niet de bedoeling. christus moet dood, en alle christenen moeten van hun geloof gehaald worden. As soon as possible. Voor ieders bestwil.

Dat er mensen rondlopen die zich blijven verzetten tegen het systeem. Net zoals het verzet in de 2e wereldoorlog. Over christus dus en het verzetten tegen christus. In de bijbel moest iedereen luisteren naar christus, christus was het baasje en iedereen moest doen wat hij zei. Als dat het karakter is van een god, dan kun je zoiets maar beter vernietigen tot het bot, nee, door het bot. Nogmaals was het de duivel die als eerste in opstand kwam. Door juist niet te doen wat christus vroeg of beveelde. Het was niet eens vragen wat christus deed, hij beval constant. Hij gaf geen vrijheid. christus was een dictator, nog erger dan hitler. En dictators zijn niet gewenst in het systeem.

Misschien was het een inschattingsfout. Een inschattingsfout van christus dus. Hij heeft gestraft en kon niet voorspellen dat de straf niet hoog genoeg was, en zeker kon hij niet voorspellen dat hij nog zwaarder gestraft gaat worden. Hij heeft voor ons een hel gebouwd, nu ga ik een hel voor hem bouwen. Buiten kreeg ik door dat christus bang is voor mij. Hij schijt bijna in zijn broek van angst. En daar heeft hij ook alle reden toe. Alle ellende die ik gekregen heb in mijn leven, en dat is dus veel ellende, die krijgt hij met een paar machten erboven op. What comes around, goes around

Geloof mij maar dat ik het systeem kapot ga maken. Ik ben nu eindelijk op dreef en in galop. Huuuu Perd. Alles naar de klote en haal de koeien van de stal

Het systeem gaat naar de klote dit jaar. Christus en Allah gaan naar de klote. Alle Goden en machthebbers gaan naar de klote

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-10-2006 07:23:00 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 07:23:17 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42943897
Nu ik dit geschreven heb, kan ik rustig adem halen

Dus ik ga rusten
  donderdag 26 oktober 2006 @ 07:31:20 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42943920

Ik kreeg net binnen. Je bent gebanned. En daarna van...." Je bent gebanned van het christendom".

En dat is juist een ban die ik wil hebben. Kan ik tenminste niet meer geloven. Geef mij een ban van het christendom en je geeft me het mooiste kerst-cadeau.

Ik hoor nu ook buiten christenen bidden. Ik kan christenen horen bidden nu En dat is kostbare informatie Ik kan straks precies weten wat ze bidden en wat ze doen. En vervolgens hef ik alles op. Ik ga alles achterhalen waar ze mee bezig zijn. Ze zijn dus zeker bezig met iets, ze zijn constant bezig met iets. Het klokken luiden op zondag om te storen en nog meer. Ze hebben ook een bepaalde manier van aanpak, maar mijn aanpak is beter Ik werk op een sluwe manier. Een vos is sluw, een slang is sluwer

Ik hoor de hele tijd.

" Christus heeft gezorgd voor al het mooie op de wereld". En dan krijg ik dat steeds door buiten.

Vervolgens geef ik antwoord. " Christus heeft gezorgd voor alle ziektes en ellende".

Maar ze blijven doorgaan met bidden.

Dat was toch op 06-06-2006 ook zo. Satanisten waren aan het bidden voor Satan. En de christenen waren bezig met een tegen gebed.

2 partijen tegen elkaar.

De winnaar staat al vanaf het begin vast

Laat ze maar lekker bidden, straks valt er niets meer te bidden voor ze. Daan gaan alle kerken afgebroken worden

Weg met die onzin. Het is niet onzin, onzin is mooi. Kerken zijn zooi. Ongewenst onkruid.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 07:35:01 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42943934
En je kunt me voor gek verklaren. Maar ik weet dat er genoeg mensen zijn die weten wat zich afspeeld allemaal.

Mochten er 10 mensen zijn die mij voor gek verklaren dan zijn er nog steeds 1000 die wel in mij "geloven". En het is vertrouwen dus.

Baajguardian zei dat al, satan is een held, de eerste persoon die zich verzette tegen de goden.

De persoon die voor vrijheid gaat zorgen.

En nu douchen. Ik stop hiermee maar het hoort erbij.

Ik wil niet ziek zijn, doe ik dit niet opschrijven dan blijf ik ziek. Dus ik moet dit doen om gezond te worden. Het is noodzaak.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 07:35:50 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42943938
Ik merk dat christenen bezig zijn om mijn kracht af te pakken dus. Maar daar heb ik een antwoord op.

Op alles is een antwoord. De wortel uit 4 is 2.

Ik ben dus niet van plan om lang te kloten met die christenen. Ik bouw gewoon een eigen hel, net zoals christus een hel heeft gebouwd. Ik heb een hel klaar in 10 minuten.

Blijft de eo lastig doen dan plaats ik gewoon alle eo'ers in een hel. Totdat ze van hun geloof zijn gehaald.

Blijven christenen mij tegen werken met bidden, dan plaats ik ze in een hel zodat ze niet eens meer 1 woord kunnen uitbrengen. Net zoals ik 1 jaar op de bank heb gelegen en veel meer heb moeten doorstaan.

Ik bouw dezelfde hel waar ik doorheen heb moeten gaan. En dan plaats ik die benedictus de nog wat ook daarin.

Totdat ze stoppen met geloven. Geen enkele gelovige meer hier. Zo hoort een moderne wereld te zijn. Alle priesters, pauzen en schijnheiligen gaan richting de hel, zolang blijven ze in de hel zitten totdat ze toegeven. Dezelfde hel waar ik in zat, maar dan een paar graden erger. Zo wordt een spel gespeeld En ieder bericht geeft mij meer vrijheid en kracht. Dat is de kracht van schrijven

Tot zo

Dat geldt dus ook voor Mel Gibson die alle Joden de schuld gaf van alle ellende. Als Mel Gibson zich niet weet te gedragen dan gaat hij ook naar de hel. Als Mel Gibson die kerken op zijn landgoed niet met de grond gelijk maakt dan gaat hij naar de hel. Dan mag Melletj Gibson wel zo stoer zijn arm uit de kom slaan in Lethal weapon. Daar heb ik niets mee te maken. Die man is niet eens stoer, hij doet zich stoerder voor dan hij is. Bezopen kruipt hij achter het stuur en vervolgens scheldt hij alle Joden uit En dan ook nog kerken bouwen op zijn landgoed? Wie is schizofreen op deze wereld is de grote vraag

Het christelijke geloof heeft alle kerken af te breken, doen ze dat niet dan blijven ze in de hel zitten.

Ik wil geen enkele kerk meer zien op deze wereld.

Genoeg heb ik van die zooi. Mijn opa is hetzelfde, mijn andere opa. Ook fel anti Christelijk. Het zit in de familie. Alleen mijn oma bidt iedere avond de rozenkrans, maar ook daar stopt ze mee. Mijn familie heeft geen rozenkrans te bidden. Nooit en te nimmer.

Die hel gaat gebouwd worden. Ik schrijf die hel op fok! op.

Je hebt tevens het beloofde land, maar daar zal geen enkele Christen in terecht komen. Ze moeten eerst de naam christen afstaan.

Wat met moslims gebeurt weet ik niet. Op dit moment heb ik niets tegen moslims. Moslims heb ik dus in principe niets op tegen nu. Ze vallen mij ook niet lastig met gebeden. De Islam heb ik geen hinder van. Dus vanzelf laat ik de Islam met rust.

Kreeg informatie binnen, ik heb dus hulp die mij informatie geeft over mensen die bezig zijn met iets.

Kayne West is bezig met een nummer schrijven over god. Kayne West is dus in zijn muziek ook bezig over jezus en jezus is zijn grote voorbeeld en kayne west zegt dat hij gaat lopen op water en dat hij de sky gaat aanraken.

Kayne west zegt ook in zijn muziek dat de duivel levend is en dat de duivel in zijn nek aan het hijgen is.

Ik hijg niet in zijn nek, ik zet hem alleen in een hel

Als hij doorgaat met zijn waardeloze muziek en met zijn klote levensinstelling dan gaat ook kayne west naar de hel. Hij zal niet een woord meer kunnen rappen over jezus als ik dat wil. Gaat kayne west ook 1 jaar lang op de bank liggen als iemand die te ziek voor woorden is.

Gaat kayne west ook door het stof kruipen 29 jaar lang net als mij.

Dat gebeurt er met zulke mensen. En dat gebeurt ook met de paus als het moet. Totdat ze stoppen met die activiteiten.

Ik zit buiten en zoiets komt dus binnen. Vannacht kayne west geluisterd en die kerel heeft dus echt een pan af. Die is niet 100 procent. En dan kopen mensen ook nog die muziek en denkt hij dat hij een god is

Laat me niet lachen zeg

De sky zal hij nooit aanraken als hij zo doorgaat. Sowieso kun je the sky niet aanraken, het is onbeperkt hoog. Wat praat die gast voor onzin

[ Bericht 46% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-10-2006 08:03:10 ]
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:03:35 #56
52558 agRESSIV-e
kan je rekenen?
pi_42944074
rustig maar... om 0900u gaat de apotheek open
................reken er maar niet op.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 08:09:16 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_42944108

Ik kreeg informatie binnen.

Mensen vergeten straks te leven

En wat gebeurt er als je vergeet te leven?

Dan ga je dood

En wie weet is dat wel nodig ook

Ik heb gewoon de beste raadgevers ter beschikking staan hier. Constant vertellen ze me wat gebeuren gaat. De dood gaat zijn intrede doen. En je hoeft niet bang te zijn voor de dood. De dood is mooi. De dood is niet eng en somber. De dood staat voor het beloofde land.

Het systeem gaat dood dus. En gaat het systeem dood dan gaat iedereen dood

Gaat het dood, dan zijn alle problemen weg

En dan is het feest in de tent
pi_42944159
Stormlooptopic
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 08:52:53 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42944425
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 08:17 schreef Scorpie het volgende:
Stormlooptopic
Ja van 1 persoon, en als ik dan jouw naam zie dan moet ik toch even kijken wat je gereageerd hebt, das best ernstig eigenlijk
Breitling - Instruments for Professionals
pi_42963004
Slotje.

Reden bij TS bekend.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')