Ik merk dat christenen bezig zijn om mijn kracht af te pakken dus. Maar daar heb ik een antwoord op.
Op alles is een antwoord. De wortel uit 4 is 2.
Ik ben dus niet van plan om lang te kloten met die christenen. Ik bouw gewoon een eigen hel, net zoals christus een hel heeft gebouwd. Ik heb een hel klaar in 10 minuten.
Blijft de eo lastig doen dan plaats ik gewoon alle eo'ers in een hel. Totdat ze van hun geloof zijn gehaald.
Blijven christenen mij tegen werken met bidden, dan plaats ik ze in een hel zodat ze niet eens meer 1 woord kunnen uitbrengen. Net zoals ik 1 jaar op de bank heb gelegen en veel meer heb moeten doorstaan.
Ik bouw dezelfde hel waar ik doorheen heb moeten gaan. En dan plaats ik die benedictus de nog wat ook daarin.
Totdat ze stoppen met geloven. Geen enkele gelovige meer hier. Zo hoort een moderne wereld te zijn. Alle priesters, pauzen en schijnheiligen gaan richting de hel, zolang blijven ze in de hel zitten totdat ze toegeven. Dezelfde hel waar ik in zat, maar dan een paar graden erger. Zo wordt een spel gespeeld
![]()
En ieder bericht geeft mij meer vrijheid en kracht. Dat is de kracht van schrijven
Tot zo
![]()
Dat geldt dus ook voor Mel Gibson die alle Joden de schuld gaf van alle ellende. Als Mel Gibson zich niet weet te gedragen dan gaat hij ook naar de hel. Als Mel Gibson die kerken op zijn landgoed niet met de grond gelijk maakt dan gaat hij naar de hel. Dan mag Melletj Gibson wel zo stoer zijn arm uit de kom slaan in Lethal weapon. Daar heb ik niets mee te maken. Die man is niet eens stoer, hij doet zich stoerder voor dan hij is. Bezopen kruipt hij achter het stuur en vervolgens scheldt hij alle Joden uit
![]()
En dan ook nog kerken bouwen op zijn landgoed? Wie is schizofreen op deze wereld is de grote vraag
![]()
Het christelijke geloof heeft alle kerken af te breken, doen ze dat niet dan blijven ze in de hel zitten.
Ik wil geen enkele kerk meer zien op deze wereld.
Genoeg heb ik van die zooi. Mijn opa is hetzelfde, mijn andere opa. Ook fel anti Christelijk. Het zit in de familie. Alleen mijn oma bidt iedere avond de rozenkrans, maar ook daar stopt ze mee. Mijn familie heeft geen rozenkrans te bidden. Nooit en te nimmer.
Die hel gaat gebouwd worden. Ik schrijf die hel op fok! op.
Je hebt tevens het beloofde land, maar daar zal geen enkele Christen in terecht komen. Ze moeten eerst de naam christen afstaan.
Wat met moslims gebeurt weet ik niet. Op dit moment heb ik niets tegen moslims. Moslims heb ik dus in principe niets op tegen nu. Ze vallen mij ook niet lastig met gebeden. De Islam heb ik geen hinder van. Dus vanzelf laat ik de Islam met rust.
Kreeg informatie binnen, ik heb dus hulp die mij informatie geeft over mensen die bezig zijn met iets.
Kayne West is bezig met een nummer schrijven over god. Kayne West is dus in zijn muziek ook bezig over jezus en jezus is zijn grote voorbeeld en kayne west zegt dat hij gaat lopen op water en dat hij de sky gaat aanraken.
Kayne west zegt ook in zijn muziek dat de duivel levend is en dat de duivel in zijn nek aan het hijgen is.
Ik hijg niet in zijn nek, ik zet hem alleen in een hel
![]()
Als hij doorgaat met zijn waardeloze muziek en met zijn klote levensinstelling dan gaat ook kayne west naar de hel. Hij zal niet een woord meer kunnen rappen over jezus als ik dat wil. Gaat kayne west ook 1 jaar lang op de bank liggen als iemand die te ziek voor woorden is.
Gaat kayne west ook door het stof kruipen 29 jaar lang net als mij.
Dat gebeurt er met zulke mensen. En dat gebeurt ook met de paus als het moet. Totdat ze stoppen met die activiteiten.
Ik zit buiten en zoiets komt dus binnen. Vannacht kayne west geluisterd en die kerel heeft dus echt een pan af. Die is niet 100 procent. En dan kopen mensen ook nog die muziek en denkt hij dat hij een god is
![]()
Laat me niet lachen zeg
![]()
De sky zal hij nooit aanraken als hij zo doorgaat. Sowieso kun je the sky niet aanraken, het is onbeperkt hoog. Wat praat die gast voor onzin
[ Bericht 46% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 26-10-2006 08:03:10 ]