Flikker toch op man. Wat mij betreft ben je nu je punten definitief kwijt. De bijnaam van een Feijenoord spits is wat anders dan de bijnamen van obscure tweederangsclubjes. Je bent een prutser.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef Jayhawk het volgende:
Lierse SK
Doe maar wat je niet laten kunt. Gisteren toen jij er niet was was het gezellig, nu verpest je de sfeer alweer. Het is een spelletje, het gaat me niet om de punten of wie nu meer weet dan de andere. Get a life!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Wat mij betreft ben je nu je punten definitief kwijt.
Doe maar een niet-Googlebare vraag, ik heb het gevoel dat er iemand ongelofelijk aan het zieken is.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef Etcetera het volgende:
ik ken ze ook niet toe, ik vertik het.
ik wil er wel een nieuwe vraag ingooien trouwens
Jayhawk, ik negeer alles wat je zegt gewoon. veel makkelijker
Gisteren toen jij er niet was was het gezellig, nu verpest je de sfeer alweer. Get a life!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:22 schreef Jayhawk het volgende:
Doe maar wat je niet laten kunt. Gisteren toen jij er niet was was het gezellig, nu verpest je de sfeer alweer. Het is een spelletje, het gaat me niet om de punten of wie nu meer weet dan de andere. Get a life!
Of een plaatje.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:23 schreef Etcetera het volgende:
ik zal m'n best doen TSEmaar dan moet ik ff een boek van boven plukken
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:27 schreef Etcetera het volgende:
^^ Waar is dit en wat is er zo bijzonder aan?
mocht Jayhawk het willen proberen, dan wil ik van hem nog een antwoord: hoe haal je hier in?
dat is in elk geval goed, maar dat zoek ik nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:33 schreef WooZ het volgende:
bijzonder, de trein gaat niet dmv eigen kracht omhoog, maar wordt mbv een kabel omhoog getrokken?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
het de langste en stijlste trap is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |