Dank uquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
Wat een prachtig moment was dat
trouwens: ik heb jullie gemaild, MaJo en Nem
Het is zo lame, maar ik moet er altijd om lachenquote:
Inderdaad. Ik lig in een scheurquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:41 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Het is zo lame, maar ik moet er altijd om lachen![]()
Lijkt me niet aangezien ze het over een makkelijke vraag heeft. BB en DGK kijkt niemand en zou dus moeilijk zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:44 schreef Nembrionic het volgende:
laat me raden: BB of DGK?
Ik kijk beiden niet
We zitten hier op Fok! waar de kijkdichtheid ongeveer de 100% benadertquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lijkt me niet aangezien ze het over een makkelijke vraag heeft. BB en DGK kijkt niemand en zou dus moeilijk zijn
Das waarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We zitten hier op Fok! waar de kijkdichtheid ongeveer de 100% benadert
En dat is maar goed ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das waarMaar niet in AKQ, tot nu toe is hier volgens mij nog nooit een BB vraag goed geraden
Deze is het dus niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:46 schreef Bolkesteijn het volgende:
Agnes Kant
Die ja. BOLKESTEIJN + 2quote:
Ah okquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:49 schreef Asmodian het volgende:
Lijsttrekster van de Partij voor de Dieren...![]()
En tot een maand geleden directeur van Wakker Dier...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:49 schreef Asmodian het volgende:
Lijsttrekster van de Partij voor de Dieren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |