What staat op 2nd basequote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Who
Where
What
??
Zoiets?
Who ken ik trouwens alleen vanuit Rainman..
Nee...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
How?
Da's de Left Fieldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
Why?
Mailuh!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:33 schreef Asmodian het volgende:
Ik zal de rest van de namen niet prijsgeven, maar zal met veel plezier de sketch op mp3 mailen naar wie 'm hebben wil
De sketch heet inderdaad "Who's on First"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:33 schreef Weizz het volgende:
shortstop heet vast ook shortstop... en er zit vast een what tussen...
Is zon sketch waar 'who's on first, what's on second' dacht ik
*besteld sketch*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:33 schreef Asmodian het volgende:
Ik zal de rest van de namen niet prijsgeven, maar zal met veel plezier de sketch op mp3 mailen naar wie 'm hebben wil
Ik heb em wel eens gelezen, op de national baseball legends site, dacht ik... Ik weet iig wel dat zij de eerste niet-baseball spelers waren die die eer hadden, of een baseball prijs gewonnen hadden...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De sketch heet inderdaad "Who's on First"
En de Shortstop heet "I Don't Give a Damn"
De Baseball Hall of Famequote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:35 schreef Weizz het volgende:
[..]
Ik heb em wel eens gelezen, op de national baseball legends site, dacht ik... Ik weet iig wel dat zij de eerste niet-baseball spelers waren die die eer hadden, of een baseball prijs gewonnen hadden...
en op mp3 wil ik em ook wel graag hebben!!!
Het is Van Oudenallen maar ik reken het goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gonny Oudenallen - Hans Hoogervorst
Zeldzaam dom, echt briljantquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:38 schreef Asmodian het volgende:
Wat een prachtig moment was dat
trouwens: ik heb jullie gemaild, MaJo en Nem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |