Heej, TSE! Leuke avatar!quote:
Het is jaaaaren terug sinds ik die film heb gezien... Ik herinner me echt niemand meer die in die film zat behalve McQueen. Even brainstormenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:08 schreef Weizz het volgende:
[..]
Speelt mee, maar leidde het zooitje niet... Bovendien heeft had ie geen wijkende haarlijn
Tenzij je niet gek op westerns bent.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:12 schreef Weizz het volgende:
oude classic... zou eigenlijk bij iedereen in de kast moeten staan... Charles Bronson, Steve Mcqueen, James Coburn, ... ....... en vele anderen
Hoe moeten we voortaan tellen?quote:
Whahahaa!!!1!!11Ei!1Nzz!!1!!!1!!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe moeten we voortaan tellen?
Dan is het Yul Brennerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:18 schreef Weizz het volgende:
nee, hij heeft ook in the ten commandments gespeeld, als tegenhanger van Charlton Heston
Ja hij was héééééél slecht he?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whahahaa!!!1!!11Ei!1Nzz!!1!!!1!!!!!111
Best wel jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja hij was héééééél slecht he?
Ik zat er zelfs over te twijfelen of ik wel op "invoeren" ging drukken
De moeheid slaat een beetje toe enz en dan wordt ik melig.
Ik ga dan ook zeer binnenkort mijn boek (House of Leaves) en mijn bedje opzoeken
Yay!quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:25 schreef Asmodian het volgende:
Meanwhile, er werd net een vraag over honkbal gesteld. Een vervolgvraag daarop:
Hoe heten de 1e, 2e en 3e honkman in een bekende Abbot & Costello sketch uit de jaren 30?
Als je de sketch kent, is het heel simpelquote:
Ik reken het goed. De eerste honkman heet 'Who'quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:28 schreef Nembrionic het volgende:
Woo?
Whoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik reken het goed. De eerste honkman heet 'Who'
Bij de rest moet je ook zo denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |