Nee, maar wel een half jaar in o.a Mexico en Guatemala gereisd, ga d'r in januari weer heen: stage lopen in Guatemalaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:47 schreef LosMillonarios het volgende:
[..]
(Ook van buitenlandse afkomst trouwens?)
ik ook nietquote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verdomme ik begrijp er niks van.
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Kunnen jullie morgen even voor een verlenginkje zorgen? Niet dat we zondag niet winnen, maar scheelt toch gauw of het 3-0 of 4-0 wordt. Dank![]()
http://www.vitesse.nl/thuiswedstrijden.aspquote:Op donderdag 9 november 2006 14:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe duur zijn de kaarten voor vanavond dat er maar 8000 toeschouwers zijn?
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:17 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Kunnen jullie morgen even voor een verlenginkje zorgen? Niet dat we zondag niet winnen, maar scheelt toch gauw of het 3-0 of 4-0 wordt. Dank![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verdomme ik begrijp er niks van.
idd maar gelukkig is Vayrynnen in vormquote:Op donderdag 9 november 2006 17:20 schreef Domenica het volgende:
iig geen cocu, scheelt weer wat lijkt mij!
Alsie onzinnige voorzetten achter z'n standbeen gaat geven ben ik tevredenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd maar gelukkig is Vayrynnen in vorm
Daar kwam anders wel een doelpunt uitquote:Op donderdag 9 november 2006 17:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsie onzinnige voorzetten achter z'n standbeen gaat geven ben ik tevreden.
En dat is dan nog tegen PSV. Ik vind het een bespottelijke prijs! Een bekerwedstrijd vroeg in het toernooi voor dik 28 Hollandse guldensquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
13 euro , als je het voor 24 okt ofzo haalde kreeg je 5 euro korting , dus betaalde je 8 euro dan heb ik het over zuid![]()
Ik ging al bijna dromen van die 1-6, paar jaar terugquote:Op donderdag 9 november 2006 22:22 schreef rubbereend het volgende:
zo nou dat leek me duidelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |