Prachtige actie van Igor toenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sinds wanneer duren die voorwaardelijke straffen meer dan 10 wedstrijden?
Nouja, dan maar Fredje of Junker die komend weekend in deze pose op de kiek worden gezet.
[afbeelding]
mei 2005... dat is bijna anderhalf jaar geleden...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Klingon het volgende:
[..]
Precies:
[..]
Ongelofelijk KUT gewoon.
Ja ik vind het maar niks, straks krijgt hij in hoger beroep nog eens een paar wedstrijden extraquote:Op donderdag 2 november 2006 19:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vrijdag zullen we het weten of Danko mee mag doen.
quote:Vrijspraak voor Lazovic
Danko Lazovic is vrijdagmorgen vrijgesproken door de tuchtcommissie van de KNVB. De aanklager van de KNVB had donderdag voor de tuchtcommissie in Zeist opnieuw drie wedstrijden schorsing gevraagd voor de vermeende slaande beweging richting Excelsior-speler Sieme Zijm. Deze eis werd echter niet overgenomen door de tuchtcommissie waardoor de aanvaller zondag tegen zijn oude club Feyenoord 'gewoon' mag spelen. Vitesse is in deze zaak bijgestaan door de heer Rossmeisel van de FBO (Federatie Betaald Voetbal). De aanklager van de KNVB kan nog wel in beroep gaan.
Bron: Vitesse.nl 03-11-2006
quote:De aanklager ging daar niet op in, tot woede van voetbalmanager Jan Streuer, die na afloop het woord vroeg. „U bent toch niet écht van mening dat die speler hem wilde helpen”, sprak Streuer. Van Tooren ging daarvan wel uit, zo liet hij al eerder weten. „Het was overduidelijk de bedoeling de speler overeind te helpen, geen enkele twijfel.”
quote:De aanklager van de KNVB kan nog wel in beroep gaan.
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?quote:
Idd! Mooi dat ie vrij is gesproken *O8, nou moet ie ook gaan scorenquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?
Als je 3x onderuit getrapt wordt is het toch logisch dat als je dan een hand krijgt (puur omdat de scheids erbij staat) je zelf op wilt staan en zijn hand ff wegwuift.
Heb al een scc dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb 2 kaarten voor Vitesse-Heerenveen, maar wilde eigenlijk naar Vitesse-PSV. Misschien iemand die wil ruilen of iets kan regelen ofzo? Anders mijn kaarten kopen voor mooi prijsje![]()
Jep, die vrijkaarten.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Heb al een scc dussorry , anders ga je toch naar beide wedstrijden , PSV komt ook 2x naar Arnhem eerst voor de Beker en daarna in december nog voor de competitie
ga je toch 3x naar Vites
![]()
Of zijn dat die vrijkaarten![]()
Je hoeft mij niet te overuigen, knulquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:18 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja lekker boeiend of Sijm hem wou helpen?
Als je 3x onderuit getrapt wordt is het toch logisch dat als je dan een hand krijgt (puur omdat de scheids erbij staat) je zelf op wilt staan en zijn hand ff wegwuift.
Hier ook, echter vind ik het wel een leuke actie... weer is wat anders dan een belmiepquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:00 schreef LosMillonarios het volgende:
Iemand hier al een telefoontje van Aad gehad?![]()
![]()
Joh, het gaat om je quotesquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet te overuigen, knul
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:36 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Hier ook, echter vind ik het wel een leuke actie... weer is wat anders dan een belmiep
Ik had ook al kaartjes maar Aad belde me ook opquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Edit : las dat het om de wedstrijd van PSV thuis voor de beker ging , maar het was een bandje las ik , nou ja had al een kaartje , denk dat ik daardoor geen telefoontje heb gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |