abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 november 2006 @ 21:13:56 #226
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43488784
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:02 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde hij: afgelopen, finished, in the pocket, basta, helaas voor utrecht
Ja dat begreep ik er ook van, maar het kwam een beetje vreemd over
  maandag 13 november 2006 @ 02:45:56 #227
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_43497698
Sansoni is in mijn inzicht ook meer een middenvelder, net als Frankel, ze zijn niet gedreven genoeg om hun man vol te dekken, maar hebben wel goede acties.
Mijn pa de hele tijd ouwehoeren met wat lui schuinachter ons, echter had ik vanaf minuut 1 al door dat het domstedelingen waren, want ze klapten wel heel magertjes toen Vitesse 3-0 kwam, en bij de 4-2 waren ze weg. En mijn pa maar doorkankeren over Vitesse en weet ik het allemaal :>.
Gelukkig weer is dire punten. Op naar Den Haag!
Maximaal 4 regels
pi_43498747
Ja precies, maar ook als middenvelder verliest hij heel veel ballen.
Hij heeft natuurlijk ook alleen op het Franse en Griekse 2e (!) niveau gevoetbald.
Die gast moet gewoon wennen aan het niveau volgens mij.
pi_43499836
quote:
Theo Janssen is kandidaat bij PSV
Spelverdeler van Vitesse is in beeld als opvolger van Phillip Cocu, maar praat ook over contractverlenging

PSV ziet in Vitesse-speler Theo Janssen een van de kandidaten om op termijn Phillip Cocu op te volgen. Dat bevestigt PSV-trainer Ronald Koeman. In Eindhoven zijn de beleidsbepalers van PSV al druk bezig met de langere termijn. Routinier Cocu (36) is aan zijn laatste contractjaar bezig. "We hopen dat hij nog een seizoen doorgaat", zegt Ronald Koeman. "Maar intern zijn we wel bezig hoe we de positie Cocu kunnen invullen, mocht hij niet verder gaan." Om voorbereid te zijn op het eventuele einde van de prachtige loopbaan van Cocu, inventariseert PSV de nationale en internationale spelersmarkt. "Mijn voorkeur is dat we in Nederland kijken", aldus Koeman. "Daar zijn er één of twee spelers die de rol van Cocu op termijn over zouden kunnen nemen. En inderdaad, Theo Janssen is een van de spelers over wie we intern praten."
PSV heeft zich nog niet gemeld bij Vitesse, of bij de zaakwaarnemer van Janssen. "Zo concreet is het niet", aldus Koeman. "Maar we willen het goed op tijd invullen." Janssen staat bij Vitesse tot medio 2008 onder contract. De 25-jarige middenvelder reageert na de 4-2 zege van Vitesse op FC Utrecht verheugd, maar tegelijkertijd terughoudend op de ontwikkelingen in Eindhoven. "Dat ze me volgen dat is fantastisch", zegt Janssen. "Natuurlijk is het hartstikke mooi dat Ronald Koeman zoiets zegt. Het is voor mij een extra stimulans." "Maar", zo voegt de Arnhemmer er meteen aan toe, "er gaan elk jaar wel geruchten over mij. Niet alleen over PSV, maar ook over Feyenoord. Allemaal geruchten, waar nooit iets van is gekomen. Daarom kan ik er niets mee. Dat geldt nu ook voor PSV. Pas als het concreet wordt, dan kan ik er iets mee. Mocht het zover komen, dan horen we het wel." Janssen heeft met Vitesse al een keer gesproken over het openbreken en verlengen van zijn contract. "Volgens mij praten we binnenkort nog een keer", aldus Janssen. "Ik richt me op Vitesse. En ben zo blij met de drie punten tegen Utrecht. Dit is heel belangrijk."

Jan Streuer, technisch manager van Vitesse, bevestigt dat de Arnhemse club binnenkort weer met Janssen om de tafel zal gaan. "Het is nog niet bekend wanneer", aldus Streuer. "We hebben ook geen haast, want Theo heeft een contract tot 2008. Ik weet niets van de interesse van PSV. Ik heb liever dat hij blijft, want goede spelers wil je altijd houden."

Bron: De Gelderlander 13-11-2006
pi_43500151
Lijkt mij een goede timing om naar PSV te gaan .
  maandag 13 november 2006 @ 11:40:37 #231
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43502435
Geld en plaats voor Babovic
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 13 november 2006 @ 11:56:50 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43502935
quote:
Op maandag 13 november 2006 10:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Lijkt mij een goede timing om zn contract te verlengen en te blijven .
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 13 november 2006 @ 12:15:52 #233
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_43503515
Mweheh, al die Eindhovenaren voelen dat aankoopbeleid van Koeman alweer aankomen.

Theo Janssen, één van mijn favoriete spelers. Maar toch echt geen Psv-materiaal.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_43504066
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Yozzz het volgende:
yep
pi_43509819
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mweheh, al die Eindhovenaren voelen dat aankoopbeleid van Koeman alweer aankomen.

Theo Janssen, één van mijn favoriete spelers. Maar toch echt geen Psv-materiaal.
Iig niet het verlengde van cocu
pi_43518387
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
wat deed lazovic weer voor bewegingen na zn goal
"Ik geen ruzie met meneer Mos" betekent dat.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43518441
quote:
Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Voorlopig zijn Salcido, Da Costa, Mendéz en Kromkamp goede toevoegingen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43521368
quote:
Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

"Ik geen ruzie met meneer Mos" betekent dat.
Onruststoker
pi_43522481
quote:
Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Yozzz het volgende:
En Kaya dan ..
pi_43524541
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

En Kaya dan ..
Naast Babovic
pi_43545118
quote:
Combiteam Vitesse oefent tegen Babberich

Vitesse speelt dinsdag 14 november een oefenwedstrijd in en tegen Babberich. De zondagamateurploeg speelt in de hoofdklasse C. De wedstrijd wordt gespeeld om 20.00 uur op het sportcomplex Buitenboom te Babberich. Het team van Vitesse bestaat uit een combinatie van selectiespelers en spelers uit Jong Vitesse. Indien u met de wedstrijd wil komen bekijken, bent u van harte welkom op sportcomplex Buitenboom aan de beekseweg 7, te Babberich. De entree is namelijk gratis!
Mischien maar ff kijken vanavond
quote:
Onderzoek

Verdacht pakje in stadion Gelredome

De veiligheidsmensen in Gelredome waren afgelopen zondag even bang dat er een bom was geplaatst in het stadion. Voor de voetbalwedstrijd Vitesse-FC Utrecht (4-2) vonden stewards een verdacht pakketje in het vak waar de supporters van Utrecht zouden worden ondergebracht. Ze schakelden de politie in die constateerde dat het niet ging om een bom, maar om isolatiemateriaal verpakt in plastic. Waarschijnlijk is het pakketje door de wind uit het stadiondak gevallen.
Bron: De Gelderlander 14-11-2006
quote:
Stadion

Hele raad steunt deal Gelredome

De gemeenteraad van Arnhem heeft gisteravond unaniem ingestemd met de verkoop van stadion Gelredome aan projectontwikkelaar Eurocommerce. Hoewel de verkoop via een rumoerige en ingewikkelde proce­dure tot stand kwam, werd wethouder Sander van Bodegraven gisteren bedolven onder de complimenten. De raadsleden waren dolblij met de overeenkomst met Eurocommerce, dat 16,5 miljoen euro voor het stadion wil betalen. Ook de SP, die tot dusver erg kritisch was, stemde in omdat de fractie het belangrijk vond een unaniem signaal aan de buitenwereld te laten horen. Fractieleider Gerrie Elfrink sprak van een ‘positief hoofdstuk in dit hoofdpijndossier’. Van Bodegraven complimenteerde op zijn beurt de gemeenteraad, omdat die in een ultra­hoog tempo met de verkoop had ingestemd. De wethouder wil nu zo snel mogelijk naar de notaris om het koopcontract te ondertekenen.
Het feestgedruis in de raadszaal staat in schril contrast met de verwachte juridische strijd tussen de gemeente en Gelredome bv, het bedrijf dat het stadion exploiteert. Gelredome bv zegt dat het nog altijd het recht heeft het bod van Eurocommerce te evenaren. Het bedrijf bestrijdt bovendien dat de grond onder oosttribune eigendom van de gemeente is. Beide onderwerpen komen voor de rechter. De meeste fracties zeiden gisteravond dat ze ervan overtuigd zijn dat de gemeente het gevecht met Gelredome bv in zijn voordeel zal beslechten. Ze waren tot die conclusie gekomen na een gesprek met enkele door de gemeente ingehuurde ‘uitermate goede juristen’.

De gemeente verwacht bijna 3 miljoen euro winst te maken op de verkoop. De SP bestreed dat bedrag en noemde het ‘propa­ganda’. Een voorstel van de partij om de winst - hoe hoog die ook mocht zijn - te reserveren voor mogelijke toekomstige tegenvallers bij Gelredome / Vitesse kreeg steun van de hele raad, op de VVD na. Een SP-voorstel om een commissie lering te laten trekken uit het dossier Gelredome haalde het niet.

Bron: De Gelderlander 14-11-2006
  dinsdag 14 november 2006 @ 16:55:45 #242
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_43547860
Eindelijk! EuroCommerce de gekste! *zolang het ons geld "oplevert"*.
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:03:11 #243
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_43548107
Ach, die fucking van Amstel ligt nog dwars, die drol.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_43549884
Ik ben bang dat van Amstel niet zijn gelijk zal halen. Het leuke daarvan natuurlijk is dat hij zichzelf onmogelijk heeft gemaakt bij eurocomerce door ze onbetrouwbaar te noemen enzo.

Zal een nieuwe huurbaas leuk vinden zo'n huurder met een grote mond in de pers.

Van Amstel kan het in mijn ogen alleen nog maar vertragen en ik denk dat hij aan het kortste eind trekt.
pi_43551768
Ga vanavond ook ff kijken bij Babberich, toch maar 5 minuutjes rijden en toevallig is de voorzitter van Babberich ook mijn collega
  dinsdag 14 november 2006 @ 22:41:30 #246
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43560909
Und
pi_43562398
Vitesse 5-3 gewonnen
4x Junker 1x Meulens

En het oude verhaal weer 3-0 voorstaan en dan de tegenstander terug laten komen tot 3-3.

Swerts geblesseerd uitgevallen, morgen meer duidelijkheid daarover hoe ernstig.
pi_43562880
Goed verwoord P_T lijkt net of je er zelf bent geweest

Opstelling Vitesse:
Velthuizen, Swerts ('63 Louwaars), Van der Schaaf ('84), Yakubu, Due, Van Mourik, De Meersman, Hersi ('46 Van Polen), Meulens, Snijders ('46 Hemkes) en Junker

Bij Baberich deden Hupkes en Pastoors mee ( de bekende namen aan die kant )
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:36:49 #249
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_43563074
Tot 3-3 terugkomen . . Wel goed van Junker!
pi_43565442
Ben na de 2-3 richting de kroeg gegaan, had het fucking koud en nat. Junker was lekker bezig, zelfde geldt ook wel voor Due. Verdediging stond paar keer goed te slapen, klote van Swerts. Zag er niet goed uit zoals hij van het veld werd gedragen. De Mosje was ook nog komen kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')