quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:37 schreef Asskicker14 het volgende:[..]
Maar hoe geschikt ben je nou om een Grieks restaurant te runnen als je,
a. niet kunt koken
b. alleen Hollandse hap kunt maken en de rest kant en klaar koopt en op de pan gooit
c. als je niet Grieks kunt spreken en zeer gebrekkig of niet Engels
d. als je denkt dat champignonsoep 'champion soep' moet zijn
e. cordon bleu als GORDON BLEU op het menu zet
![]()
Dit is een topic over André en Henka. En ik snap alles wel.
Waarschijnlijk liggen vanavond al mijn ruiten aan diggelen om wat ik nu ga schrijven
Ik ken André en Henka al een paar jaartjes.
André is "ongeloveloos" impulsief. Maar werken wil hij. Hij is nooit te beroerd om de handen uit de mouwen te steken.
ALTIJD heeft hij wel werk. (Quote uit de uitzending: "Geld is geld...." )
En wat is er mis met een droom, om iets in het buitenland te gaan beginnen?
Zoals we konden zien hebben ze er ook baantjes bij genomen, om in hun behoefte te kunnen voorzien.
Ik kan hier wel neer gaan zetten wat we NIET hebben gezien, maar dat mag André zelf doen.
Je moet natuurlijk ook in ogenschouw nemen dat het natuurlijk TV is en dat het draait om de kijkcijfers.
Je had ook een programma kunnen maken over iemand die graag een boot wilde hebben.
Je koopt een leuk bootje en vervolgens bij het terwaterlaten zinkt die als een baksteen...
Je moet iets maken van je leven. En ik ken niemand anders dan André die dat doet.
AL zijn plannen ken ik. Het is een doorzetter.
Dat ze bij de TROS lieten lijken, dat er maar 2 klanten waren (dat stelletje en die familie). Dat was om de kijkcijfers.
Ze hebben een goed lopend zaakje daar. Waar ze wel iets meer van hadden mogen laten zien.
En veel voorkomendend iets.... "Ze hadden zich wel een beetje beter kunnen voorbereiden..."
Maar dat is André... Impulsief en "gaan voor die banaan"
Wie met 21 jaar durft zo'n risico aan en zeker als je ALLES zelf moet financiëren? Geen "Moneybank behind hands"
(vertaling voor Henka: "Geen geld achter de hand hebben")
En reken maar dat ze keihard terug gaan komen. Van fouten leer je en een programmamaker ziet dat wel.
Het zal me niets verwonderen als dit nog een staartje gaat krijgen...