ligt niet aan jou, er is idd alleen maar een homepagequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:19 schreef E.T. het volgende:
ligt het aan mijn apple, of doet het menu op die site het nou gewoon niet en is er alleen maar een homepage?
Als je in IE kijkt, doet het menu het welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:20 schreef kollie het volgende:
[..]
ligt niet aan jou, er is idd alleen maar een homepage
he verrek ja. Ik gebruik FF. Bedanktquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef freiss het volgende:
[..]
Als je in IE kijkt, doet het menu het wel
http://www.elamesa.eu/fondue.htmlquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:49 schreef E.T. het volgende:
Geloof me, IE voor Mac gaat dan helemaal niet werken
Ik vond het helemaal GENIAAL toen hij zei: "Vergunningenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef Fiama het volgende:
Ik moest zo lachen in het begin;
"gasflessen, gasflessen, hoe zeg je dat in het engels"
"uh..."
"where are the gasflesses"
en dan die keuken en naïviteit, prachtig voor een TV-programma.
Totdat ik me realiseerde dat het daadwerkelijk ook echt gebeurd is kreeg ik toch een beschamend gevoel over me heen...![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef surfenvind het volgende:
Nou Broertje
Was leuk hoor lol hebben ze mooi in elkaar gezet !
doe mij maar een uhm uitsmijtertje
![]()
surfenvind.nl
![]()
Die positieve reacties waren zeker dat het een vermakelijk programma was?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[...]
Ze hebben heel veel positieve reacties gekregen, behalve natuurlijk op FOK!
[...]
Ja duh, wie komt er nou in griekenland om te fonduen of gourmetten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ook wel jammer was in de uitzending is, dat hun specialiteit niet naar voren werd gebracht.
Ze mogen dan niet in het bruisende centrum zitten. Zij hebben fondue en gourmet. Wat ze daar niet kennen.
En dat doe je toch liever op een rustiger plekje dan in een druk schreeuwerig centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |