Jooo helemaal correctquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft 1001 pk, en doet 0-100 in ongeveer 2,5 seconden
Dat vroeg ik ook af..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:06 schreef Solingjan het volgende:
Bedoel je de snelste of de auto die het snelst geproduceerd wordt of..?
Auto die in productie is en ook te koop voor particulieren, dat is een productie-autoquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:06 schreef Solingjan het volgende:
Bedoel je de snelste of de auto die het snelst geproduceerd wordt of..?
Dat was snelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
Yoshi
thnxquote:
Juist het moment dat het op het puntje van je tong ligt is zo'n wakkerhouderquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
thnx
Ik ken je foto trouwens wel, maar weet het ff niet meer. Gelukkig maar,want anders had ik weer niet kunnen gaan slapen![]()
![]()
Slaapse lienquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
thnx
Ik ken je foto trouwens wel, maar weet het ff niet meer. Gelukkig maar,want anders had ik weer niet kunnen gaan slapen![]()
![]()
hou jij eens snél je mond!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist het moment dat het op het puntje van je tong ligt is zo'n wakkerhouder
Als niemand binnen 5 minuten de naam van de straat weet krijg je het puntquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
In san fransico
bla bla bla road nee, geen road
en het is de bochtigste weg ter wereld? Of het ter wereld is weet ik niet, maar in ieder geval van de VS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |