Was 'ie dat maar, en dan hoop ik dat hij hetzelfde mee mag maken als de duizenden andere kippetjes:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:02 schreef Supersheep het volgende:
Is Jayhawk dan een Kentucky Google Chicken?
Hoef ik niet te zien als ik die tekst voor dat filmpje ziequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Was 'ie dat maar, en dan hoop ik dat hij hetzelfde mee mag maken als de duizenden andere kippetjes:
klik
Echt een leuk filmpje is het niet. Maar het is wel de waarheid.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:08 schreef Supersheep het volgende:
Hoef ik niet te zien als ik die tekst voor dat filmpje zie![]()
Balkan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
In welke landen spreekt men Urdu?
A: hij is past langs geweestquote:
A: Ik ben hier al een tijdje niet geweestquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
A: hij is past langs geweest
B: je hebt de Murphys Quiz gespeeld :ü
Jupquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een pagina in fok opent dat ie dan leeg is en je pas iets ziet als je het refresht? Is al de hele dag zo, zwaar irritant
Hier ook, maar vind het zelf niet erger dan helemaal geen paginaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een pagina in fok opent dat ie dan leeg is en je pas iets ziet als je het refresht? Is al de hele dag zo, zwaar irritant
Hmm fok doet vreemdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Australië die aboriginals?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Zou kunnen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:24 schreef MaJo het volgende:
Afghanistan?
afrika ergens?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
alle suggesties tot nu toe fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |