Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:18 schreef Supersheep het volgende:
Yuri, jij opent vrij vaak nieuwe topics toch?
Wil je d'r vanaf? Ik weet wel iemand die ze wil hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:13 schreef Supersheep het volgende:
wyccie, wil je al m'n punten hebben? gratis!
kniertjeh +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:18 schreef kniertjeh het volgende:
prinses op de erwt
Nee, hier liep alles soepel. hoezo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef kniertjeh het volgende:
Hadden jullie ook dat je twee dagen niet op fok kon komen? even offtopic?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef kniertjeh het volgende:
Wanneer?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef kniertjeh het volgende:
Eentje is niet goed...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Roger Taylor
Brian May
John Deacon
En die gast van Bad Company, Paul Rodgers dacht ik dat 'ie heet?
Ik ben alleen 's avonds on line, dus in ieder geval maandagavond en dinsdagavond was dat. Rond een uur of 6/7 en 11 was Fok zeker down.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wanneer?
Dat was bij iedereenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef kniertjeh het volgende:
Ik had twee dagen dat er een foutmelding was... misschien was fok knier even zat kan.. maar heb me wel vermaakt dat wel...
Kun je ajb voortaan als je de punten optelt de namen meteen op alfabetische volgorde zetten? (als het je niet teveel moeite kost)quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wil je d'r vanaf? Ik weet wel iemand die ze wil hebben.![]()
Geen idee, hier doet ie hetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom doet photobucket het niet bij mij![]()
Uit angst heeft Jayhawk meteen een andere avatar genomenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, geweldige avatar TSE!
Ik vind het trouwens ook heel erg goed van je dat je in eerste instantie onbevooroordeeld over Jayhawk was en je niet liet meeslepen door onze verdenkingen voordat je hem er zelf van verdacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |