Een catcher kán niet uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel trouwens dat de catcher uit is
Neuh, hij stond er wel degelijk op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:36 schreef KhaZ het volgende:
Beslissing was safe, omdat de catcher op 't laatst nog van de plaat afgaat.
Dat trouwens ook niet. Dit IS het eerste honkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Een 'uit' uit een gedwongen loop op het eerste honk.
Ja had het al veranderd, wilde loper zeggen maar had net catcher zien staan dus dat zat nog in mijn hoofdquote:
Ik dacht zal wel een strik vraag zijn omdat het wel duidelijk is dat ie uit isquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo +1 maar dan ook nipt
Inderdaad uit gegeven. En terecht. Die bal gaat veeel sneller dan de loper en als gevolg is de loper uit.
En daar ben je mooi ingetuindquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht zal wel een strik vraag zijn omdat het wel duidelijk is dat ie uit is![]()
Dat zeg ik toch ook, hij moet gedwongen lopen op het eerste honk dus is de bal vangen terwijl het honk vastgehouden wordt met de voet voldoende om de loper uit te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:39 schreef Nembrionic het volgende:
Dat trouwens ook niet. Dit IS het eerste honk
Dat merk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daar ben je mooi ingetuind
Zo moeiijk was ie ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ik besef net dat ik een sportvraag goed heb
U woont daar of u heeft sportkanalen met alle wedstrijden?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:41 schreef Weizz het volgende:
was puur safe gokken omdat een terechte out wel duidelijk te sien was
heb de wedstrijden jammergenoeg niet gezien....
't Was dan ook geen kennisvraagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:41 schreef MaJo het volgende:
Ik besef net dat ik een sportvraag goed heb
Klopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:42 schreef erkel het volgende:
Naar het eerste honk is toch altijd gedwongen, als je de bal tenminste raakt of als je honk probeer te stelen....je kan iig niet blijven staan
Nee dat is waarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo moeiijk was ie ook niet![]()
Het kan, maar dan moet je wel een hele slechte catcher achter je hebben staanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:44 schreef Weizz het volgende:
eerste honk stelen is ook een goeie grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |