Ja moeilijk he om de waarheid te horen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:00 schreef feessie het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 oktober 2006 11:45 schreef klipper het volgende:
Het lijkt er sterk op dat je hier je verhaal bij elkaar aan het zoeken ben, zodat je straks geen verkeerde dingen zegt mocht het voor de rechter uitgevochten worden.
[/quote
Zeik niet zo man , tis altijd makkelijk om te oordelen over situtaties waar jij totaal geen kennis van heb.
Ja, * r_one ook benieuwd isquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:07 schreef amaranta het volgende:
en?
Of tewel, je moet nog steeds betalen en het kost je alleen maar tijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef feessie het volgende:
Hun hebben weer een brief gestuurd naar ons , waarop wij een brief teruggestuurd hebben. Het blijft dus over en weer
Zolang er nog correspendentie is wordt er nix betaaldquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Of tewel, je moet nog steeds betalen en het kost je alleen maar tijd
Als je zo doorgaat dan kost het meer aan postzegels dan wanneer je de rekening betaald had.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:56 schreef feessie het volgende:
[..]
Zolang er nog correspendentie is wordt er nix betaald
Zij hebben een brief gestuurd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef feessie het volgende:
Hun hebben weer een brief gestuurd naar ons , waarop wij een brief teruggestuurd hebben. Het blijft dus over en weer
Ze zijn geschreven door een juristquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij hebben een brief gestuurd.
Ik hoop dat je brieven wel correct Nederlands bevatten.
Dan hoop dat zijn Nederlands wel correct is itt tot jouw Nederlands.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:18 schreef feessie het volgende:
[..]
Ze zijn geschreven door een jurist
amaranta! Je maakt zelf aan de lopende band taalfouten, dus stil maar ff.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan hoop dat zijn Nederlands wel correct is itt tot jouw Nederlands.
boeie...ik hoef geen dure brieven te schrijvenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
amaranta! Je maakt zelf aan de lopende band taalfouten, dus stil maar ff.
Waarom val je mij er dan op aan ? Zakelijke brieven schrijf ik totaal anders dan een warrig verhaal op fok.nlquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
boeie...ik hoef geen dure brieven te schrijven
ik wist in eerste instantie niet dat jij ze niet schreefquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef feessie het volgende:
[..]
Waarom val je mij er dan op aan ? Zakelijke brieven schrijf ik totaal anders dan een warrig verhaal op fok.nl![]()
De notaris die dit beweert moet per direct uit zijn ambt worden ontzet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef feessie het volgende:
Ondertussen heb ik gebeld met een notaris.. hij zegt : Zolang er geen overeenkomst is getekend is het niet bindind.. En over die mondelinge deal : Hij heeft zelf ook een overeenkomst gesloten waaraan hij zich niet hield. En hiervoor is ook geeen bewijslast.
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef r_one het volgende:
en .... schop!
Al wat nieuws te melden, feessie?
De wetten van het notarisambt hebben volgens mij iets andere regelingen over koopovereenkomsten (aktes / onroerende goederen) dan normale koopovereenkomsten. Met onroerende zaken is het sinds 2003 volgens mij zo dat (concept)-overeenkomsten schriftelijk vastgelegd moet worden en ondertekend. Dan pas is een geldige overeenkomst tot stand gekomen. (Of zo iets, misschien dat iemand die notarieel recht heeft gehad dit beter kan toelichten, hoewel dat niet van belang is in dit topic).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef feessie het volgende:
Ondertussen heb ik gebeld met een notaris.. hij zegt : Zolang er geen overeenkomst is getekend is het niet bindind.. En over die mondelinge deal : Hij heeft zelf ook een overeenkomst gesloten waaraan hij zich niet hield. En hiervoor is ook geeen bewijslast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |