Welk deel wil je niet snappen of moeten we al vast een plaatsje reserveren op het speciaal onderwijs?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef feessie het volgende:
Hmmm ja , hij stuurt een brief met resevering van 30 personen.. wij komen daar met de helft aan .. en hij zegt dat we voor 30 personen moeten dokken. Terwijl hij eerst vertelde dat t geen probleem was..
ja dat moet je tijdig doorgeven.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:59 schreef feessie het volgende:
Hmmm ja , hij stuurt een brief met resevering van 30 personen.. wij komen daar met de helft aan .. en hij zegt dat we voor 30 personen moeten dokken. Terwijl hij eerst vertelde dat t geen probleem was..
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, en dat had je dus moeten doen LUL, dus je bent hoe dan ook in gebreken gebleven.
Ja, studentjes tellen niet mee en zijn niet ingezworen en echte advocaten doen het ook niet gratis omdat je ze kentquote:
wat denk je, dat ze je iets anders gaan vertellen omdat ze je vrienden zijn?quote:
Ik werk voor de overheid , kan er morgen gelijk naar toelopen als ik wil.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, studentjes tellen niet mee en zijn niet ingezworen en echte advocaten doen het ook niet gratis omdat je ze kent
Het is ook zo overduidelijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:07 schreef amaranta het volgende:
extistenz, wij zeggen steeds hetzelfde
ik werk ook voor de overheid...geloof je me nouquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:07 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik werk voor de overheid , kan er morgen gelijk naar toelopen als ik wil.
En de overheid heeft immers altijd gelijk, want alle criminelen worden ook veroordeeldquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:07 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik werk voor de overheid , kan er morgen gelijk naar toelopen als ik wil.
Ik niet, ik stapel palletsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik werk ook voor de overheid...geloof je me nou
Ik geloof je best hoor , maar ik laat t er nie bij liggen ..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik werk ook voor de overheid...geloof je me nou
Oke dan kan ik rustig slapen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:09 schreef feessie het volgende:
[..]
Ik geloof je best hoor , maar ik laat t er nie bij liggen ..
Morgen moet ie overwerken, hij moet immers nog ¤530 ophoestenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:10 schreef amaranta het volgende:
Kom je morgen ook terug om mijn gelijk te bevestigen al dan niet te ontkrachten?
ik zal eerlijk zijn hoe dit afloopt ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:10 schreef amaranta het volgende:
Kom je morgen ook terug om mijn gelijk te bevestigen al dan niet te ontkrachten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |