zelfkennisquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
Kinderentotally n00b.
Ze schijten alles onder, huilen het ganse dag, stinken als de ziekte als je ze een week niet verzuiverd.
Je vergeet de:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
mensen die baby's niet leuk vinden zijn gewoon superstom!
En niet anders!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
Kinderentotally n00b.
Ze schijten alles onder, huilen het ganse dag, stinken als de ziekte als je ze een week niet verzuiverd.
ik heb die smiley nog nooit gebruikt!quote:
Dt is de eerste keer dat je niet wereldvreemd overkomtquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:28 schreef Maikuuul het volgende:
Kinderentotally n00b.
Niet te vergeten dat al die babies LELIJKE babies zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:53 schreef -skippybal- het volgende:
woorden in de mond stoppen! Wat kan ik daar slecht tegen![]()
Voorbeeld uit het oeh en ah forum.
Nog erger is ze hun stem anders gaan doen (vrouwen als een alsof ze 12 zijn en mannen alsof ze homo zijn) en dan gaan praten alsof HUN de baby zijn![]()
Baby's kun je in de TT trouwens ook omruilen voor dieren....
van wie heb je die tip gekregen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
alleen dat huilen is niet nodig de hele dag.
Ikzelf gebruik daar wat jenever voor
prima spul![]()
Dat vind mijn zoon schitterend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:57 schreef releaze het volgende:
Zij, niet hun.
Wat denk jij, dat we ze gelijk maar op Fok moeten zetten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |