ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit hier neer zet, maar ik lees al jaren Fok .En leer daar best wel van jullie ervaringen .
sorry ik zit er nu ff doorheen
ik kan wel schreeuwen van pijn ........................
Suc6 met alles.
sterkte!
Heel, héél erg veel sterkte gewenst en denk ook aan jezelf. Ook jij hebt een luisterend oor en een schouder om op te huilen nodig. Wees niet alleen sterk voor je vriendin, maar probeer ook je eigen emoties te uiten, loop jezelf niet voorbij, cijfer jezelf niet weg.
Nogmaals sterkte.
Sterkte!
Blijf haar bijstaan, en idd. cijfer jezelf niet weg.. zoek gerust een schouder op !!..
Dit wens ik mijn ergste vijand niet eens toe..
Sterkte !
Soms zien mensen geen uitweg meer
Een lichtpuntje is dat het vaak toch nog goed komt na een poging. Duurt alleen verrekte lang zoiets.
Ikzelf heb een paar gevallen meegemaakt waarbij het uiteindelijk super goed mee is gekomen. Op een uitzondering na dan maar dat was veel erger dan wat jou vriendin heeft gedaan. ( alsof je bij zoiets van erger kan spreken, het is al erg als mensen gewoonweg geen zin meer hebben erin)
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 07-01-2002 23:14]
Ontzettend veel sterkte, ik hoop dat jullie hier samen door heen kunnen komen... Nogmaals sterkte!
Jammergenoeg zien mensen in sommige momenten in hun leven niet hoe extreem waardevol het leven is.
Veel sterkte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |