abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2002 @ 22:56:38 #1
19935 gate-keeper
achter elke wolk is een ster
pi_2740120
sorry dat ik dit hier neer zet , maar ik moet m'n verhaal kwijt.Toen ik vanmiddag tegen 5 uur thuis kwam ,lang m'n vriendin nog in bed , en was niet meer aanspreekbaar.
Ik schrok me een ongeluk en probeerde haar wakker te maken , wat ook wel lukte . Maar ze was helemaal versufd
Met veel moeite vertelde me dat ze de hele voorraad Ritalin,Antie depri etc etc ingenomen had. ze zag gewoon geen uitweg meer.terwijl .........
pfff
euh ik heb als een speer m'n auto gehaald en naar de eerste hulp gereden.
Daar hebben ze haar maag leeg gepompt .en ze ligt nu op de intensive-care . Wel stabiel gelukkig .
sjees ik kan nu alleen nog maar janken...........
Ze vertelde dat het haar speet , en ja ze gunde mij dit leed niet.Ze zit zo met haar zelf in de knoop dat ze er zelf niet meer uit komt.
(ik had hier al eerder over gesproken hier)
Donderdag zou ze dus al een afspraak hebben bij het riagg
maar nu heeft ze morgen al een gesprek. pfff en vrijdag is ze jarig ...25 jaar .
ohhh ik hou zoveel van haar , en dan zegt ze nog dat ze mij al dat leed wil besparen.Dat ik beter verdien.
Maar ik wil met haar verder.

ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit hier neer zet, maar ik lees al jaren Fok .En leer daar best wel van jullie ervaringen .

sorry ik zit er nu ff doorheen
ik kan wel schreeuwen van pijn ........................

with love
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 januari 2002 @ 22:58:37 #2
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_2740139
sterkte
pi_2740148

Wat moet dit erg zijn zeg, veel sterkte toegewenst
  maandag 7 januari 2002 @ 22:59:45 #4
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_2740149
heee dat is zwaar klote man!!
heb ook een vriendin gehad die met zichzelf in de knoop zat, en dat viel niet mee!

Suc6 met alles.

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  Milf maandag 7 januari 2002 @ 22:59:53 #5
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_2740150
ben er een beetje stil van

sterkte!

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_2740177
Dat zijn ervaringen die je niet mee wilt maken
Sterkte ..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_2740183
Ik heb geen woorden, weet niet wat te zeggen. Het roept een hoop ellendige gevoelens in mij op die ik niet meer voelen wil.

Heel, héél erg veel sterkte gewenst en denk ook aan jezelf. Ook jij hebt een luisterend oor en een schouder om op te huilen nodig. Wees niet alleen sterk voor je vriendin, maar probeer ook je eigen emoties te uiten, loop jezelf niet voorbij, cijfer jezelf niet weg.

Nogmaals sterkte.

#geen
  maandag 7 januari 2002 @ 23:03:03 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2740186
Volgens mij is het enige wat je kunt doen is er voor haar zijn...

Sterkte!

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_2740211
Ook van hieruit heel erg veel sterkte...

Blijf haar bijstaan, en idd. cijfer jezelf niet weg.. zoek gerust een schouder op !!..

Dit wens ik mijn ergste vijand niet eens toe..

Sterkte !

pi_2740247
Sterkte ermee

Soms zien mensen geen uitweg meer

Een lichtpuntje is dat het vaak toch nog goed komt na een poging. Duurt alleen verrekte lang zoiets.

Ikzelf heb een paar gevallen meegemaakt waarbij het uiteindelijk super goed mee is gekomen. Op een uitzondering na dan maar dat was veel erger dan wat jou vriendin heeft gedaan. ( alsof je bij zoiets van erger kan spreken, het is al erg als mensen gewoonweg geen zin meer hebben erin)

[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 07-01-2002 23:14]

maandag 7 januari 2002 @ 23:08:49 #11
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_2740250
Sterkte man...
Dat jullie liefde jullie er maar door mag slepen.
Time is what keeps everything from happening at once.
pi_2740254
sterkte!en hopelijk komen jullie gauw uit deze rottige periode,er is niets mooier dan samen oud te worden,hopelijk bedenkt zij dit ook,want ze doet vele mensen verdriet hier mee
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 7 januari 2002 @ 23:09:11 #13
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_2740255
Hopelijk komt alles toch weer goed. Sterkte voor jullie beiden.
  maandag 7 januari 2002 @ 23:09:31 #14
14925 Little_Plough
fladder fladder fladder
pi_2740262
Heel veel sterkte de komende dagen, maar ook zeker de tijd ernaa... Ik weet niet hoe het is, heb zoiets nog nooit meegemaakt ook niet in mijn omgeving. Kreeg wel een brok in mijn keel toen ik je verhaal las..

Ontzettend veel sterkte, ik hoop dat jullie hier samen door heen kunnen komen... Nogmaals sterkte!

Soms is iemand met wie je verschrikkelijk gelukkig bent als de zon schijnt, niet de juiste persoon om je te troosten als het regent...
pi_2740266
Wat zul je geschrokken zijn.
En het machteloze gevoel,dat je eigenlijk niets hebt kunnen doen om haar tegen te houden.
Ik vind het heel mooi dat je zoveel van haar houdt,en haar zo wil steunen,en ik hoop dat ze dat een beetje toe gaat laten.
Ze gebruikt al medicijnen tegen haar depressie begrijp ik,
en gelukkig neemt het RIAGG het serieus genoeg en kunnen ze iets voor haar doen.
Ik denk dat het goed is als jezelf ook wat steun zoekt de komende tijd,want dit is heel zwaar en legt een grote verantwoordelijkheid op jouw schouders.
Ik wens jou en je vriendin heel veel kracht en sterkte de komende tijd.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 7 januari 2002 @ 23:10:01 #16
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2740267
Sterkte...
Action is the enemy of thoughts
pi_2740284
je gaat een moeilijke tijd tegemoet, als je kan, wees er voor haar...
pi_2740307
Sterkte.... Zullen jullie wel nodig hebben. Het lijkt mij bijna het ergste dat je kan overkomen. Zoek vooral veel steun bij goede vrienden...
Lachen is gezond :D!
  maandag 7 januari 2002 @ 23:14:34 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_2740318
Heel veel sterkte gate-keeper.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_2740344
Sterkte, be there & hang tight.

Jammergenoeg zien mensen in sommige momenten in hun leven niet hoe extreem waardevol het leven is.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_2740354
Het zal de komende tijd erg moeilijk voor je worden, ik hoop dat je de kracht hebt om sterk te blijven, voor jullie beiden.

Veel sterkte.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 7 januari 2002 @ 23:17:49 #22
4493 devvos
GoT roels!
pi_2740357
Sterkte
  maandag 7 januari 2002 @ 23:17:57 #23
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_2740360
woorden schieten te kort, kan je alleen veel erg veel sterkte toewensen.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_2740393
Veel sterkte jullie 2!!
Ja..ik wilde je wat vertellen..maar als ik dat vertel,dan ben ik wel uren aan het vertellen en dan denk je ook van vertel dit nou maar niet..dus vertel ik het ook maar niet..
pi_2740395
Heel veel sterkte...
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')