abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43347652
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef Yeahinho het volgende:
Met de jongens van mijn voetbalteam (waar ik trainer van ben) gaan we een surprise-avondje doen .

Het zal dus een voetbalsurprise gaan worden.. iemand nog een niet al te moeilijk en toch origineel idee?

[afbeelding].
onderkant van een voetbalschoen (raad in welke nop het kado zit )
pi_43450751
Ik kan niks posten aangezien er familie ook op t forum zit , maar ik heb wel een hele vette surprise.
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_43457290
Ik heb voor de 5e keer ofzo sinds we surprises doen mijn oma getrokken
En haar hobbies zijn puzzelen, handwerken en lezen.
Ik heb al allerlei dingen voor haar gemaakt, maar nu is mijn inspiratie echt op.
Iemand ideetjes?
We doen wel altijd grootse dingen en heel goed uitgewerkt enzo, dus niet een geschilderde schoenendoos ofzo
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_43479258
Ik ben zo slecht in het maken van die dingen, terwijl ik soms best ideëen heb. Voor mn vader had ik eens een stad gemaakt, bestaande uit wolkenkrabbers (van pakken melk, blikjes enz.) met daar bovenop elk gebouw een letter, door elkaar gehusseld. Moest mn vader van die letters het juiste woord raden, deed ie behoorlijk lang over!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 12 november 2006 @ 16:20:05 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43479334
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef S_oepstengel het volgende:
En haar hobbies zijn puzzelen, handwerken en lezen.
Ik heb al allerlei dingen voor haar gemaakt, maar nu is mijn inspiratie echt op.
Iemand ideetjes?
We doen wel altijd grootse dingen en heel goed uitgewerkt enzo, dus niet een geschilderde schoenendoos ofzo
Maak een sudokupuzzel voor haar. Een speelbord van doosjes in een soort raamwerk. En dan cadeautjes in de doosjes.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 17 november 2006 @ 16:55:05 #31
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43640035
Vroeger deden we altijd suprise thuis, maar aangezien de mannen er niet meer veel zin in hadden, zijn we daar mee opgehouden.
Nu doen we suprise met een klein gezelschap dames die ik heb leren kennen tijdens mijn studie. Degene die ik heb getrokken ken ik wel, maar niet supergoed...das altijd shit! Nu weet ik dat ze plannen heeft om te gaan samenwonen, dus wellicht is een snoephuis wel een aardig ideetje
Iemand anders nog leuke ideeën?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_43641118
quote:
Op maandag 6 november 2006 11:52 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb eens voor iemand die postzegels verzamelde een brievenbus gemaakt (op ware grootte!).
Hoe heb je dat gedaan?
Ik heb iemand die bij de post werkt, dus daar is dat ook wel leuk voor
  zaterdag 18 november 2006 @ 21:27:45 #33
97348 Matness
Matt about you
pi_43668759
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:49 schreef S_oepstengel het volgende:
kun je niet stiekem onderling wisselen?
doen wij wel soms, bwhehe
pi_43681842
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 21:27 schreef Matness het volgende:

[..]

kun je niet stiekem onderling wisselen?
doen wij wel soms, bwhehe
Nee joh, da's flauw. Ik heb gewoon pech en zal mijn creatieve brein aan het werk moeten zetten
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  donderdag 23 november 2006 @ 13:20:58 #35
97348 Matness
Matt about you
pi_43817819
ik zit tot aan mijn ellebogen onder het behangplaksel
en hij moet donderdag af zijn
paniek
ik ben bijna klaar met de papier mache, daarna moet het natuurlijk nog uitdrogen, en geschilderd worden, en leuk bovenop het kado gemaakt worden.
pfoei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 13:31:39 #36
13151 crew  Rewimo
pi_43818209
Ik heb mijn surprise af, maar omdat ie voor iemand hier op Fok! is verklap ik niet wat het is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43818221
Iemand een idee hoe ik een simpel edoch fraai voetbalveld kan maken?

Ik ben totaal niet creatief, dus houd het eenvoudig aub .
pi_43818249
Oja, wij gaan a.s. zaterdag de lootjes trekken . Lekker op tijd he .
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 23 november 2006 @ 14:37:12 #39
13151 crew  Rewimo
pi_43820258
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:32 schreef Yeahinho het volgende:
Iemand een idee hoe ik een simpel edoch fraai voetbalveld kan maken?

Ik ben totaal niet creatief, dus houd het eenvoudig aub .
Misschien kun je iets doen met een deksel? Zoiets als van een schoenendoos? Met groen beplakken/beschilderen en dan de lijnen erop tekenen. Weet niet hoe groot je in gedachten hebt, maar voor groot formaat zou je de onderkant van een grote kartonnen doos kunnen gebruiken.
pi_43929298
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_43995000
*schop*

Ik ben bezig met m'n voetbalveldje .
pi_43996553
Zo, dit heb ik nu dus...

Doos is zo'n 60 bij 40 cm lang/breed. De hoogte van de rand is aan de kopse kant 10 cm.
Middenlijn en 'de 16' lukt nog wel met witte randjes papier, maar hoe maak ik nu poppetjes enzo?

Ik wil 2 soorten tenuetjes maken, die van PSV (is ie fan van) en van ons eigen team. Daar maak ik dan een scorebordje bij (hoe, iemand ideeën?) met daarop als stand 1-0 voor ons eigen team, en zijn naam natuurlijk als doelpuntenmaker. En dan een gedichtje erbij dat PSV een stel tobbers is, iets als dit:

"Jammer dat je van zo’n slechte club supporter bent,
Zo word je natuurlijk nooit een echte vent.
Die mannen uit Eindhoven kunnen nog niet van <ons team> winnen,
Dus was het niet lastig om een surprise te verzinnen.
"

Ik had het idee om plaatjes van fans uit (voetbal)tijdschriften te knippen, om de witte randen op te vullen, maar die zijn blijkbaar maandag allemaal met het oud papier meegegaan . Zul je altijd zien...
pi_44004072
scorebord met behulp van twee omhoog geplakte satestokjes met daartussen een papiertje...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 29 november 2006 @ 20:55:03 #45
13151 crew  Rewimo
pi_44004311
Fans kun je ook wel van internet plukken lijkt me
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_44018529
De persoon die ik heb, die eet heel graag bami.
Hoe zou ik dat kunnen maken?
pi_44024899
Misschien een groot papieren bord maken en een hoop lichtgeel papier door een papierversnipperaar halen (dat t van die strengen worden). Vervolgens kadootje op het bord, papier er in een grote bult overheen en eventueel ook een eitje en satétje knutselen van papier ofzo?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_44025591
Iemand nog leuke ideeen voor iemand die gek is van sieraden en bling bling?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_44027279
Wat voor kado heb je? is het groot of klein e.d.
Je zou natuurlijk een ketting kunnen maken van touw met 'kralen' (bijv. propjes papier, balletjes van tape, kartonnen doosjes in leuke kleuren en dan het kadootje in het midden van de ketting hangen.
Of een ketting blingbling stijl: bij de bouwmarkt van die 'schakelketting' halen (ook wel voor fietssloten en slipketting gebruikt dit). En dan onderaan zelf zo'n fout hiphop medaillon ( voorbeeldje) namaken met het kado erin en vervolgens beplakken met allemaal glittersteentjes (hobbywinkel) of met glitterverf.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  donderdag 30 november 2006 @ 18:23:35 #50
97348 Matness
Matt about you
pi_44030542
net op tijd af
zal morgen ff foto's plaatsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')