Ook niet voor 1 keer?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
wel breezer
en dom
en rookt wiet
jammer maar helaasch je mag dr houden![]()
quote:
Nee zo handig ben ik niet, weet namelijk niet eens wat je precies bedoelt..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:15 schreef mstr het volgende:
Timmiejj heb jij misschien een werkend upload script?
Laat maarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:17 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Nee zo handig ben ik niet, weet namelijk niet eens wat je precies bedoelt..
Je bent pas 6 uurtjes wakker ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:30 schreef Merel1808 het volgende:
Wholyjeetje, tis al weer half 11! Tijd voor bed!
All I Want For Christmas, Is BOOOOOOOquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:43 schreef Blaxje het volgende:
HET IS KERST!
Reactie van de eeuw.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
All I Want For Christmas, Is BOOOOOOO
Hahahahah, awww!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:44 schreef mstr het volgende:
[..]
All I Want For Christmas, Is BOOOOOOO
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef booo het volgende:
[..]
Hahahahah, awww!
Ik moest keihard lachen!
Maar nu ga ik heeel snel slapen
Trustee![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef booo het volgende:
[..]
Hahahahah, awww!
Ik moest keihard lachen!
Maar nu ga ik heeel snel slapen
Trustee![]()
Ja!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je wel eens he?
En dan reageer je ook altijd zo langzaam?
Dan moet je correcte en slimme keuzes gaan maken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja!
En ik luister Hawkwind, en ik wil heul graag naar hun concert in Haarlem, maarja, das Háárlem, en dan moet ik die week erna ook nog helemaal tentamens maken enzo.. Verdikkie..![]()
Haarlem.. dat is zelfs met het ov nog binnen drie kwartier te doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja!
En ik luister Hawkwind, en ik wil heul graag naar hun concert in Haarlem, maarja, das Háárlem, en dan moet ik die week erna ook nog helemaal tentamens maken enzo.. Verdikkie..![]()
Mja.. Kdenk niet dat t m gaat worden.. Kwou eigenlijk dat hele weekend vrijplannen om te leren en te slapen enzo.. Maar nu komt er zoiets langs.. Die lui zijn voor t laatst in '89 ofzo in NL geweest, en ze zijn echt bijna dood.. En het is op vrijdag, en dan kan ik wél.. En ik heb een slaapplek.. Verdikkie!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan moet je correcte en slimme keuzes gaan maken.
Vanaf hier 2 uurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Haarlem.. dat is zelfs met het ov nog binnen drie kwartier te doen![]()
En dan 's avonds een uur van Haarlem naar Rotterdam, en dan zaterdags 2.5 uur van Rotterdam naar Almeloquote:
Kan je tijdens het treinen lerenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En dan 's avonds een uur van Haarlem naar Rotterdam, en dan zaterdags 2.5 uur van Rotterdam naar Almelo![]()
quote:
Nee, jij ?quote:
We will never diequote:
ga eensch snel weg, je hebt geen flitsende avatorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:05 schreef Whiteguy het volgende:
zo..even pauw & witteman kijken en pitten...
ltr
Terwijl ik met Jeroen in de trein zit? No way, het enige wat er dan gebeurt is heel veel bier zuipen en buikpijn krijgen van het lachenquote:
Doegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
Maargoed, tijd voor slaap, kmoet morgen de hele dag oppassen op mijn lieve kleine nichtje van 4![]()
Bewegend ook goed ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
ga eensch snel weg, je hebt geen flitsende avator
Neequote:
Preciesquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:08 schreef Merel1808 het volgende:
Maargoed, tijd voor slaap, kmoet morgen de hele dag oppassen op mijn lieve kleine nichtje van 4![]()
Gasten dus...quote:
Tjaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:11 schreef mstr het volgende:
Faster... oe jaa... harder...
Ookquote:
Jahaquote:
Nee duhquote:
Nee, totaal nietquote:
Jellinekkiequote:
Leuk manquote:
Owquote:
| Forum Opties | |
|---|---|