Er is inderdaad weinig aandacht aan besteed. Ik vraag me zoiezo of hoeveel die gast rookte, iig niet over z'n longe denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft 10.000 voor een goed doel verdiend door 14 dagen niet te roken.
Daar had ik niets van meegekregen de afgelopen weken.
ja, gebeurt nu, in de stalquote:
Die opdracht is gekomen, nadat Bart 10.000 euri had weggeven in het TV-programma Life-and-cooking, waar hij met Nena was. Tijdens dat interview werd die 10.000 geschonken voor een goed doel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Bart heeft 10.000 voor een goed doel verdiend door 14 dagen niet te roken.
Daar had ik niets van meegekregen de afgelopen weken.
Ja leuk, maar ik hoop dat ze er niet meer dan 2 minuten aan besteden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:29 schreef Gert het volgende:
En die preview, wow... Nena ziet er fantastisch uit.![]()
Bedankt voor de uitleg. Dat had ik dus allemaal gemist.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die opdracht is gekomen, nadat Bart 10.000 euri had weggeven in het TV-programma Life-and-cooking, waar hij met Nena was. Tijdens dat interview werd die 10.000 geschonken voor een goed doel.
Vervolgens kreeg Bart de challenge van de gameboy om 14 dagen niet te roken om de 10.000 euri voor de gemeenschappelijke pot terug te verdienen. Gelijktijdig kregen Stephan en Nicolaas de challenge om 14 dagen niet te roken voor 150 kontaktpunten voor de hele groep. (1x150 via Stephan en 1x150 via Nicolaas, dus totaal waren er 300 punten). Stephan en Nicolaas hebben die uitdaging niet aangenomen, ze zijn er niet aan begonnen.
De challenge van de gameboy was enkele dagen na het TV-programma.
Ik vind DGK tot nu toe een prima programma, maar kan Natasia echt niet verdragen. Als ze haar te veel laten zien gaat bij mij de tv echt naar een andere zender of op mute. Dus wat mij betreft heeft Natasia totaal geen toegevoegde waarde, eerder het tegenovergestelde. Ik wil haar al helemaal geen verhaaltjes of wat dan ook zien voorlezen voor haar kinderenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik hoop dat ze er niet meer dan 2 minuten aan besteden.![]()
Ik zie liever beelden van Natasia die er niet tegen kan dat Nena alle aandacht krijgt.![]()
Er zijn, terwijl ik hiér weleens tegen dergelijke terminologie protesteer, nu al een páár keer kreten als "lelijke aap" of "vieze gore hoerang oetang" uit mijn mond ontsnapt tijdens DGK-uitzendingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie liever beelden van Natasia die er niet tegen kan dat Nena alle aandacht krijgt.![]()
Dat bedoelde ik dus eigenlijk ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
ik word fysiek onpasselijk van dat wijf.![]()
Nou, racistische taal gooi ik er idd niet uit, maar wel heel veel andere kreten. Zelfde als ik Marlies weer eens zie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
Gut o gut wat zijn we het eens dit jaar, Scan.
Op die racistische taal van mij na dan, ouwe moraalriddert.
Ik ook, maar ik vind het knap dat iemand op tv dat bij mij teweeg kan brengen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
Nataaaaasia moet erin blijven, qua contrast. En ik wil z�ker zien hoe ze probeert de heisa rond Nena te negeren. Maar i�tsje minder Nataaaaaasie mag wel, ik word fysiek onpasselijk van dat wijf.![]()
Het heeft beiden wel iets. Elk een kwartiertje doen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:36 schreef APK het volgende:
Valt me idd ook op dat ze bijna een week achterlopen met de tv-uitzendingen. Ik denk dat de stemming over Nicolaas begin volgende week komt of zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:51 schreef avonne het volgende:
beetje ouwe meuk, deze beelden. Van zondag of zo?
Ik had me zo verheugd op de stemming van gisteravond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |