quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:51 schreef Suerte het volgende:
Check deze website http://www.lostisagame.com/INDEX.HTM
Theorie is dat Lost een video game is, met allemaal levelsHeb wat dingen gelezen, best vermakelijk, en hoe verzint hij het
![]()
Maar wie weet, misschien heeft hij wel gelijk![]()
Aan de andere kant zijn dit wel echt hoofdrolspelers, ik weet dat er niet al te veel fans zijn van Jack, maar ik zie 1 van de 2 niet zo gauw dood gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:52 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat dit wel eens een keuze van Kate kan zijn tussen het leven van Jack of Sawyer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:41 schreef Suerte het volgende:
Moet 'Henry Gale' niet veranderd worden in Benjamin Linus?
Heb er veel zin in vanavond, promo zag er veelbelovend uit![]()
Beide aangepastquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:56 schreef Symer het volgende:
Het uitzendschema zoals dat in de OP staat is gisteren bevestigd door ABC, dus 'Verwachte' kan ook wel weg.
Ik lees trouwens net dat Vincent met Michael en Walt mee is. Dat schijnt te zien te zijn in een extra scène in de seizoen 2 dvdbox.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef Suerte het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:05 schreef MaJo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*19 augustus 2006*
*07 februari 2008*
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:38 schreef Suerte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem morgenmiddag kijken denk ik. Sta ik eerst vroeg op om hem klaar te zetten en als ik daarna weer wakker word kan ik lekker kijkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Rond de klok van drie-vier.
kMoet morgen werken, dus voor mij wordt het pas morgenavond![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:21 schreef Ranja_Ranja het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Beetje matigquote:
Ik zie hetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:10 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Ik had gepost in het topic hoor![]()
Preciesss...wat een moeilijke woordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie hetVanwaar dan de "
"? Is het gewoon om je adoratie voor Lost te uiten of maakt het feit dat over een paar uurtjes er weer een nieuwe aflevering is je zo estatisch
Sorry voor de moeilijke woordenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Preciesss...wat een moeilijke woorden....maar je hebt gelijk.. ik ben daarom zo estatisch
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |