die wil ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Net effe van mijn schijf geupload :
http://www.youtube.com/watch?v=qVBgP0jh0NU
wat heb je betaald per stuk?quote:Op dinsdag 7 november 2006 07:56 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Heb ze gekocht van een klasgenoot. En die heeft ze ook weer via via.
enveloppe drukken bovenaanquote:
In belgie? In duitsland kan je er niet makkelijk aan komen..quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Heb vorige week al wat zooi opgehaald.
Nitraat, Vlinders en Widowmakers.
... En 2 van deze knalpotten --> http://www.youtube.com/watch?v=YJT3KpAzJ5E![]()
12.50 per stuk, maar als je ze uit Belgie haalt zonder allemaal tussenpersonen zullen ze natuurlijk ongetwijfeld goedkoper zijn.quote:
Heb het allemaal gekocht van een klasgenoot. Die heeft het van een kennis en die heeft het weer uit Belgie gehaald.quote:In belgie? In duitsland kan je er niet makkelijk aan komen..
Dat heb ik vaker gezien, maar ik kan nergens een envelop vindenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:33 schreef NrSiX het volgende:
[..]
enveloppe drukken bovenaan
[..]
In belgie? In duitsland kan je er niet makkelijk aan komen..
-edit- eindelijk gevondenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef NrSiX het volgende:
inbox van jou is niet bereikbaar.. je moet je pm nog instellenff zoeken @forum.. suc6
Naar welke winkel ben je gegaan, en wat kan je daar precies kopen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:20 schreef RijstNatie het volgende:
Ik kom net terug van Belgie, heb weer voor zo'n 100euro gehaald![]()
Kon het allemaal niet laten liggen![]()
Chinese rollen kosten trouwens 75euro, maar als je van geweld houd kan je beter de Chain Thunder 500 aanschaffen voor 25euro![]()
Filmpje van een 200.000 rol http://www.freakpyromania(...)9/1999_200.000_b.wmv
Alpeco & Ertbrandquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:39 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Naar welke winkel ben je gegaan, en wat kan je daar precies kopen?![]()
Waar zit Alpeco?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Alpeco & Ertbrand
Bij Alpeco hebje al het zware vuurwerk zoals; nitraten, rollen, strijkers, zware potten alles eigenlijk
Bij Ertbrand hebje veel vuurwerk wat in NL ook te krijgen is, alleen 25% goedkoper dan in NL.
En wat voor een kruit , volgens mij zit daar Kaliumchloraat in als oxidator met een percentage Zwavel en natuurlijk Aluminiumpoeder. Dit is een uiterst gevoelig mengsel ,een variant van de beruchte Armstrongs mix ( KClO3+rode fosfor). En dat terwijl er geen kaliumchloraat in vuurwerk meer gebruikt wordt.quote:Op maandag 6 november 2006 13:57 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Om dan nog te bedenken dat die Italiaanse bommen 66,1 gram kruit bevatten![]()
Nah succes.quote:
Ik vraag me af hoe ze dat afstekenquote:
Bedankt voor de uitleg, zijn er toevallig meer filmpjes van?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:37 schreef atmosphere1 het volgende:
Er gaat eerst nog een lading buskruit in die buis welke electronisch ontstoken wordt . De buskruit lading stuwd de kogel de buis uit en ontsteekt de time fuse die onderaan de kogel zit . Deze time fuse blijft branden tijdens de vlucht naar boven en zorgt na een bepaalde vastgestelde tijd voor de ontsteking van de burst charge in het centrum van de kogel , en booommmm
scroll is naar boven...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:18 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, zijn er toevallig meer filmpjes van?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |