Pangquote:
Die heb ik hier nog staanquote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef atmosphere1 het volgende:
Ben benieuwd of er dit jaar weer van die Blitz lawine pijlen opduiken , die zijn eigenlijk te absurt voor woorden . Ze bevatten maar liefst 30 of zelfs 35 gram van het mengsel Germandark aluminiumpoeder met Kaliumperchloraat . ter vergelijking In een strijker zit maar 0,5 gram.
Eigenlijk geen spul voor de gewone consument.
leuke dingen.. ik ga veel geld uitgeven dit jaar.. superquote:Op maandag 6 november 2006 00:15 schreef MaxiTitan het volgende:
Ik heb nog 6 romeinse kaarsen liggen van vorig jaar... Ze kwamen niet op omdat ze iets van tien minuten balletjes aan het schieten waren en het koud was (ik vond het ook wel weer welletjes).
[afbeelding]
Verder heb ik nog een zakje gillende keukenmeiden liggen, een doosje blinkers en drie jumping jacks (oehooeehh).
Om dan nog te bedenken dat die Italiaanse bommen 66,1 gram kruit bevattenquote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef atmosphere1 het volgende:
Ben benieuwd of er dit jaar weer van die Blitz lawine pijlen opduiken , die zijn eigenlijk te absurt voor woorden . Ze bevatten maar liefst 30 of zelfs 35 gram van het mengsel Germandark aluminiumpoeder met Kaliumperchloraat . ter vergelijking In een strijker zit maar 0,5 gram.
Dat lijkt me niet legaal, als ik eerlijk ben, atmosphere1.quote:Op maandag 6 november 2006 00:29 schreef atmosphere1 het volgende:
weet ik wel, moet je eventjes pm-enquote:Op maandag 6 november 2006 14:15 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik wil ook nog ergens in Duitsland vuurwerk halen (vlinders, nitraten en lawinepijlen en flink wat mooi siervuurwerk) alleen heb geen idee waar.
Iemand nog handige tips/winkels, nabij Enschede.
Danku
Dat is het zeker niet , en tercht !quote:Op maandag 6 november 2006 16:04 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet legaal, als ik eerlijk ben, atmosphere1.
en waar kan je die thunderboy halen?quote:Op maandag 6 november 2006 18:35 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Heb vorige week al wat zooi opgehaald.
Nitraat, Vlinders en Widowmakers.
... En 2 van deze knalpotten --> http://www.youtube.com/watch?v=YJT3KpAzJ5E![]()
Heb ze gekocht van een klasgenoot. En die heeft ze ook weer via via.quote:Op maandag 6 november 2006 23:50 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
en waar kan je die thunderboy halen?
Die blijft echt cool.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Net effe van mijn schijf geupload :
http://www.youtube.com/watch?v=qVBgP0jh0NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |