Ik inmiddels al euh stuk of euh, ontelbaarquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:50 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Net alsof we die nog niet 30 x hebben gezien.
120decibel indd. maar vind het nog niet echt bizar hardquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Euh 122 decibel? of wat die meter ook maar mag aangeven
Klikkerdeklikquote:De eisen ten aanzien van consumentenvuurwerk zijn onverwacht versoepeld, zo meldt De Telegraaf vandaag. Zo mogen ratelbanden en vuurwerkpotten meer kruit bevatten; van maximaal 200 naar 500 gram. Hierdoor knallen ze niet alleen harder, maar met name de ratelbanden ook langer. Dat staat in de 'Regeling nadere eisen aan vuurwerk' die nog deze maand van kracht wordt.
best wel heel oud nieuwsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:37 schreef GasTurbine het volgende:
Dit jaar mag het vuurwerk ook harder
sterf zusjes account, sterf. Het is iedere dag hetzelfde liedjequote:Op woensdag 1 november 2006 09:08 schreef Lu_Malu het volgende:
Vuurwerk is stoer.
'nitraat ' zit er niet meer in tegenwoordig . Bovendien is het een erg merkwaardige benaming aangezien simpel buskruit ook voor 75 % uit nitraat bestaat . De zogenaamde nitraten bevatten meestal 2 gram van het mengsel kaliumperchloraat met aluminium poederquote:Op woensdag 1 november 2006 08:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat is wel tof, hoeveel gram/hoe hard gaat een nitraat?
Nou daar zit ik ook wel mee. Het is heel mooi en leuk.. maar het kost zo veel...quote:Op woensdag 1 november 2006 10:53 schreef Qwea het volgende:
ik doe al 2 jaar niet meer aan vuurwerk. Vroeger wel,geen oud en nieuw zonder vuurwerk. Nu vind ik het zonde van m'n geld. Doe er liever iets leukers mee
Rond September altijd hequote:Op woensdag 1 november 2006 14:02 schreef NrSiX het volgende:
iemand enig id wanneer de vuurwerkfolders weer in de bus vallen?
roflquote:Op woensdag 1 november 2006 14:55 schreef FritsBom het volgende:
Vuurwerk is voor paupers zonder vrienden die niet aan het mileu denken, niet aan zichzelf en niet aan het hondje van de buren. Ga gezellig wat drinken met vrienden ofzo..
er gaat nu 1,6 gram in een Thumping Thunder(een van de meest betrouwbare nitratenquote:Op woensdag 1 november 2006 08:32 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dat is wel tof, hoeveel gram/hoe hard gaat een nitraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |