Jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:06 schreef RijstNatie het volgende:
doet die link van freaky pyromaniacs het ook?
Mooi! Goed geluid ook, dat is het waard om iets harder te zetten en te genieten als je een goede geluidsset hebt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:50 schreef RijstNatie het volgende:
Super show uit italie, 10minuten
http://vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/fpm/SanSevero/avondshows1.wmv
WOOOW zeer vetquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:50 schreef RijstNatie het volgende:
Super show uit italie, 10minuten
http://vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/fpm/SanSevero/avondshows1.wmv
Nog niet, maar de catalogus van Broekhoff 2006/2007 is er wel. Die hebben o.a Crown Collection en Phoenix.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:11 schreef most_wanted het volgende:
Heeft iemand al een krantje binnen?
Komt meestal paar dagen voor sinterklaas, dus geef ze nog eventjes de tijdquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:11 schreef most_wanted het volgende:
Heeft iemand al een krantje binnen?
.exe?quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:38 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Nog niet, maar de catalogus van Broekhoff 2006/2007 is er wel. Die hebben o.a Crown Collection en Phoenix.
http://vuurwerkfreakz.nl/(...)khoff%2020062007.exe
Prijzen staan er alleen nog niet bij.
soort programmatje..ik weet genoegquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Omdat het een soort programmatje is waar die catalogus instaat.
Even en tip; Broekhoff gooit die niet in "progammatje's" maar in fatsoenlijke PDF'jes. Dus begin maar te scannenquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:54 schreef Keramiekplaatser het volgende:
[..]
Omdat het een soort programmatje is waar die catalogus instaat.
Exe kun je downloaden en vervolgens uitpakken met Winrar. Er staat dan een bestand genaamd "photos.mipa" in. Dat bestand moet je hernoemen naar "photos.swf" en dan met Explorer openen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Even en tip; Broekhoff gooit die niet in "progammatje's" maar in fatsoenlijke PDF'jes. Dus begin maar te scannen
Nee dank jequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Exe kun je downloaden en vervolgens uitpakken met Winrar. Er staat dan een bestand genaamd "photos.mipa" in. Dat bestand moet je hernoemen naar "photos.swf" en dan met Explorer openen.
waar moet ik op scannen? illegaal vuurwerk dat mijn pc is binnen gekomen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Even en tip; Broekhoff gooit die niet in "progammatje's" maar in fatsoenlijke PDF'jes. Dus begin maar te scannen
quote:Op zondag 19 november 2006 07:30 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Mensen die bij het zien van een .exe meteen in paniek raken![]()
Ik heb nooit virussen, sorry. Weten welke .exes je kunt vertrouwen is de key.quote:Op zondag 19 november 2006 11:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat jij strax op Tweaker en fok zit je janken dat je een virus niet van je schijf krijgt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |