Ik zoek me lam, ben zelfs bereid hoge prijzen te betalen, maar gewoonweg onvindbaar tot nu toequote:
Dat valt best wel mee hoor, in mijn ervaringen althans.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zijn die strijkers wel betrouwbaar qua afsteken? ik heb wel es verhalen gehoord dat als er ook maar een klein scheurtje in de kop zit dat hij dan meteen afgaat.
Same for me.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik zoek me lam, ben zelfs bereid hoge prijzen te betalen, maar gewoonweg onvindbaar tot nu toe![]()
![]()
Mwahh, afgelopen dagen wel wat afgestoken en vertraging is wel lang (te lang vind ik). Na een paar seconden zeggen mensen al "hij gaat niet" en dan na nog een paar seconden komt de knal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zijn die strijkers wel betrouwbaar qua afsteken? ik heb wel es verhalen gehoord dat als er ook maar een klein scheurtje in de kop zit dat hij dan meteen afgaat.
Ja dat kloptquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:25 schreef MOD het volgende:
@ atmosphere1, jij bent er één van chemixtry?
Groente.
Die op jouw foto's zijn jammer genoeg niet 'de echte' die met een afsluiting van een schijfje karton in plaats van klei . Deze bevatten niet het krachtige flashpowder maar de mindere variant met zwavel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:09 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Mwahh, afgelopen dagen wel wat afgestoken en vertraging is wel lang (te lang vind ik). Na een paar seconden zeggen mensen al "hij gaat niet" en dan na nog een paar seconden komt de knal.
Ik heb zelf vorig jaar meegemaakt met precies diezelfde Pirat strijkers dat er alleen een vlammetje uitkwam, en that's it.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:50 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Die op jouw foto's zijn jammer genoeg niet 'de echte' die met een afsluiting van een schijfje karton in plaats van klei . Deze bevatten niet het krachtige flashpowder maar de mindere variant met zwavel.
Marechaussee onderschept 2400 lawinepijlenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:08 schreef Razorback het volgende:
[..]
Same for me.
Ik hoef dan niet meteen het mooiste en grootste, gewoon simpele lawine pijlen zijn genoeg.
Zo begin december hoor ik van iemand of die wat kan regelen en zo niet dan geef ik de hoop op
Misschien was ik dat wel?quote:Op woensdag 15 november 2006 08:04 schreef navigator het volgende:
De 'echte' zijn de Moog, NICO en WECO strijkers, de laatste jaren zijn alleen nog de WECO strijkers te koop, weet niet of Alpeco ze nog heeft.
Gisteravond stak een of andere buurman een paar mooie 19 schots potten af, lekker hoor
Ik heb goeie ervaring ermee en ik vind ze héél veel beter dan bloemetjes nitraten... Maar niet beter (even eigenlijk) als de nitrate thunder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hey wacht, dat zijn toch gewoon nitraten? die had ik vorig jaar toevallig, zijn die beter dan "andere" nitraten dan?
Als je in Diemen woont is dat goed mogelijk.quote:
Thunderkings dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 12:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee zoiets is het niet.
Het was gewoon een buis van wel ong. 15 / 20 cm lang. En dan met zo'n plastic voetje eronder. Als je dat voetje eraf sloopte en op de bovenkant zetten en m dan neerzetten knalde die 3 x zo hard had die vrouw t over.
Nou echt hard die dingen, die wil ik weer maar ik weet niet hoe ze heten
Sjodeju zegquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:50 schreef RijstNatie het volgende:
Super show uit italie, 10minuten
http://vuurwerkfilmpjes.nl/filmpjes/fpm/SanSevero/avondshows1.wmv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |