dan staan we gelijk, ik ben nog nooit in eindhoven geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onbewust, en ik ben er nog nooit geweest, ook wel en heul eind van Eindhoven af.
tomas, geweldige tent!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan staan we gelijk, ik ben nog nooit in eindhoven geweest![]()
![]()
ik ben van de zomer verdwaald op die tering "randweg" daar. Over onoverzichtelijk gesprokenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan staan we gelijk, ik ben nog nooit in eindhoven geweest![]()
![]()
Je moet ook het centrum in, en dan terrasjes pakken op de marktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben van de zomer verdwaald op die tering "randweg" daar. Over onoverzichtelijk gesproken. Ik hoop dat ik er de eerstkomende 5 jaar niet meer kom
![]()
mijn vriend en ik zijn ooit verdwaald op de A28quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:47 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben van de zomer verdwaald op die tering "randweg" daar. Over onoverzichtelijk gesproken. Ik hoop dat ik er de eerstkomende 5 jaar niet meer kom
![]()
Waar moest je heen dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn vriend en ik zijn ooit verdwaald op de A28![]()
Shit dit moet ik wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Jayhawk het volgende:
Welke tekenfilmserie?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_EJc91329.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
waarom heeft Groningen geen hoofdletterTha_Erik
Groningen is zo mooi
zal best, in eindhoven zelf ben ik nog nooit geweest. ik vind het wel even voldoende zo...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet ook het centrum in, en dan terrasjes pakken op de markt.
dat weet ik al niet meerquote:
Verkapte ik wou graag naar assen toequote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat weet ik al niet meermaar we waren op de terugweg, en namen de verkeerde afslag bij assen ergens
jepquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Etcetera het volgende:
oh! drie kleine spookjes!
en ze woonden boven een snoepwinkel geloof ik
volgens mij kwamen we van groningen, en ging even kijken naar de TT-campings met al die motoren en toen we weer terug wilden reden we verkeerdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Verkapte ik wou graag naar assen toe![]()
![]()
italiaanse kappers ken ik alleen uit samsonquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:53 schreef erkel het volgende:
Boven een kapperswinkel geloof ik van zo'n maffe italiaan, of haal ik nu iets door elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |