Nee natuurlijk niet. Maar in de "good old days" was het zo dat men het even melde als de vraag zeer recentelijk was gevraagd zodat er een andere vraag gesteld kon worden. Dit om te voorkomen dat het te gemakkelijk zo worden voor veelspelers om te gemakkelijk punten te scoren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
En niet iedereen houdt elke keer bij welke vragen er wel en niet gesteld bij afwezigheid. Tenminste, ik ga niet teruglezen als ik een aantal topics niet mee heb gedaan.
Mijn excuses.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar in de "good old days" was het zo dat men het even melde als de vraag zeer recentelijk was gevraagd zodat er een andere vraag gesteld kon worden. Dit om te voorkomen dat het te gemakkelijk zo worden voor veelspelers om te gemakkelijk punten te scoren.
Sinds Asmo, Majo en Daf iets minder spelen wordt er niet "politie" gespeeld en wordt er gereageeerd zoals jij nu doet. Beetje jammer.
Eh, volgens mij;quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef Nesle het volgende:
Mag ik alle hoofdsteden van onze 12 provincies?
Groningen,assen,leeuwarden,zwolle,haarlem,den haag, lelystad,utrecht,maastricht,middelburg,ahrnem,eindhovenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:36 schreef Nesle het volgende:
Mag ik alle hoofdsteden van onze 12 provincies?
Tha_Erik +1quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, volgens mij;
Den Bosch, Haarlem, Zwolle, Assen, Leeuwarden, Middelburg, Maastricht, groningen Utrecht, Lelystad, Arnhem, Den Haag.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
waarom heeft Groningen geen hoofdletterTha_Erik
Groningen is zo mooi
Onbewust, en ik ben er nog nooit geweestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:41 schreef Etcetera het volgende:
waarom heeft Groningen geen hoofdletterTha_Erik
Groningen is zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |