Mee eens, en ze kent haar stukken qua dossierkennis, is niet iedereen gegeven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Agnes is hardstikke integer, het is echt een zwaktebod dat ze de titel kampioene kamervragen stellen krijgt, ze verdient beter
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:21 schreef Luccide het volgende:
[..]
![]()
beetje in het nauw en het gaat krijsen als een gecastreerde kat. Maar misschien komt het bij haar ook met de jaren heel langzaaaam een beetje goed![]()
![]()
'Dit is een lied over een plant...'quote:
Een groene plant. Een mooie plant. Een welriekende plant. Een grote, een sterke. Ja, een nuttige plant.quote:
Precies.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:25 schreef Aoristus het volgende:
Agnes is hardstikke integer, het is echt een zwaktebod dat ze de titel kampioene kamervragen stellen krijgt, ze verdient beter
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een groene plant. Een mooie plant. Een welriekende plant. Een grote, een sterke. Ja, een nuttige plant.
Een stukje is te vinden op http://www.youtube.com/results?search_query=marijnissenquote:En over welke docu hebben we het met Marijnissen en Kant?
Ze is van 20 januari 1967quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:32 schreef rebel6 het volgende:
OMG ik wist niet dat Agnes Kant al zo oud was, ik schatte haar een jaar of 35
Ah dankquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:35 schreef Luccide het volgende:
[..]
Een stukje is te vinden op http://www.youtube.com/results?search_query=marijnissen
alweer van 3 jaar terug, hoor ......
Zo oud is ze ook nog niet: 39 jaar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:32 schreef rebel6 het volgende:
OMG ik wist niet dat Agnes Kant al zo oud was, ik schatte haar een jaar of 35
Je vraagt je toch echt af waarom iemand die er nog krak hetzelfde uitziet als de pastoor van wie ik nog koude rillingen krijg als ik denk hoe hij twintig jaar geleden stond te grijnzen als mijn kleuterklas passeerde zo met internet bezig is ...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef Aoristus het volgende:
oeh, een kijkje in de keuken van het vaticaan
Da's ook weer waar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"father rodedinges van de katholieke Ipod-radio" , zelfs als je die al zou herkennen wil je dat toch niet laten blijken ...![]()
Zekerquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:41 schreef Suko het volgende:
Wel een olijk type, voor een pastoor.
Absoluut.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:41 schreef Suko het volgende:
Wel een olijk type, voor een pastoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |