Als ik haar eens in de zoveel tijd weer eens zie, staat ze altijd op springen ...moet er weer een huilbui uitquote:Agnes Kant is ongeveer de meest betrokken politica die ik ken.
Zeker met betrekking tot haar specialiteit, de gezondheidszorg.
iddquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef evert het volgende:
ppffff witteman moest gelijk bij Kant alweer de pvda verdedigen....
krijg zo spontaan uitslag van haar... altijd dat verongelijkte toontje, kampioen vragen stellen in de 2e kamer die voor de helft niet gesteld hadden hoeven worden ... ze is zo goed in die slachtofferrol ... vergeet nooit hoe ze vernederd werd door Marijnissen in die documentaire.... en ze genoot er ook van....quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Agnes Kant is ongeveer de meest betrokken politica die ik ken.
Zeker met betrekking tot haar specialiteit, de gezondheidszorg.
die is al 57quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Suko het volgende:
Zijn toch een beetje ouwe mannen geworden, ook Ernst Jan die ik laatst nog zag.
quote:Wat is ze mooi he, Agnes Kant.
Skunkquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Aoristus het volgende:
volgens mij heb ik nog zo'n oud groen/roze zweetbandje van doe maar
inderdaad, de lphoes was altijd erg makkelijk om te vindenquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ohjee, hij kon geen goede agenda kopen ... Bijna wist hij niet meer wanneer hij "Radio Christus" moest gaan presenteren ...
quote:krijg zo spontaan uitslag van haar... altijd dat verongelijkte toontje, kampioen vragen stellen in de 2e kamer die voor de helft niet gesteld hadden hoeven worden ... ze is zo goed in die slachtofferrol ... vergeet nooit hoe ze vernederd werd door Marijnissen in die documentaire.... en ze genoot er ook van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |