Heb je geen webspace van je provider gekregen dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Imgspot is wel okay. Het is de enige host die ik ken waarbij ik PNG files zonder thumbnails direct op Fok kan posten
Damn! Ik heb maanden op m'n MBP moeten wachten en jij krijgt 'em gewoon na 2 dagenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En verstuurd!
True, maar die zit op max 25mb, en dat zuigt. Daarnaast moet ik via FTP uploaden, en dat is atm teveel werk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je geen webspace van je provider gekregen dan?
http://upload.server8.org/quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Imgspot is wel okay. Het is de enige host die ik ken waarbij ik PNG files zonder thumbnails direct op Fok kan posten
Dat kan dus aan twee dingen liggen: a) weinig mensen voelen de drang om te upgraden. Of b) Apple heeft heel veel van die dingen al in stock.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Damn! Ik heb maanden op m'n MBP moeten wachten en jij krijgt 'em gewoon na 2 dagen
Het scheelt sowieso dat ik m'n MBP een maand voordat ze geleverd zouden worden al besteld hadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat kan dus aan twee dingen liggen: a) weinig mensen voelen de drang om te upgraden. Of b) Apple heeft heel veel van die dingen al in stock.
Wat zou het zijn?
Hier gaat het al fout he.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb net een PSP gekocht,
Da's dan geen ds-lite he...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb net een PSP gekocht, blij blij. Maar het lukt me niet om hem met mijn AirPort Express te laten praten... Hij vindt hem wel, maar de hele tijd is er een error. Ik kom tot aan het exchanging keys scherm en dan kapt 'ie. Time-out. Mensen hier met een PSP die weten waar ik last van heb?
Waarom ga je met zo'n klein apparaatje internetten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef oor het volgende:
ik heb met mijn psp geen last om te kunnen internetten. maar ik doe het dan ook rechtstreeks via de router.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Windows is boos omdat ik notepad.exe verwijderd heb nadat er een trojan in gevonden was. Tijd om mijn iBook op te starten.
ik gebruik het alleen maar voor multiplayer hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom ga je met zo'n klein apparaatje internetten?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een leeg tekstbestandje hernoemd naar notepad.exe, maar hij trapt er niet in.
Misschien als je textedit.app renamed naar notepad.exe? Krijg je er nog wat features bij ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een leeg tekstbestandje hernoemd naar notepad.exe, maar hij trapt er niet in.
Dat lijkt mij logisch, want hij is leeg?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Terminal > Say Hoiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:25 schreef oor het volgende:
hoe kan je praten met je mac?
Terminal > Say Ken je de mop met de twee augurken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:37 schreef oor het volgende:
[..]
je kan toch ook je mac grapjes laten vertellen?
GRAPPPIGGGGGquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Terminal > Say Ken je de mop met de twee augurken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |