daar was ik ook bijquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:41 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lxNbbUvBBwA vond deze net, mooi filmpje
Tele2, zoals elke eredivisiewedstrijdquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:24 schreef michelc85 het volgende:
wordt ajax nog toevallig op tv uitgezonden?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef BadRabbit het volgende:
[..]Hulde voor de foto's uit je sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Ajax.nlquote:Roger in basis tegen ADO
Amsterdam, 25 okt 2006
Roger neemt de plaats in van Hedwiges Maduro op het middenveld van Ajax tegen ADO Den Haag. Lees hier de opstellingen van beide teams en vanaf 20.15 uur de hoogtepunten van de wedstrijd.
Opstellingen:
Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Grygera, Emanuelson; Gabri, Roger, Sneijder; De Mul, Huntelaar, Perez
Wissels: Vermeer, Vermaelen, Rosales, Lindenbergh, Rosenberg, Manucharyan, Vertonghen
ADO Den Haag: Zwinkels; Vreven, Bunjevcevic, Kum, Bakkati; Schwiebe, Bodde, Knopper, Tininho; Mols, Elia
Wissels: Wagenaar, Saavedra, Kolk, Verhoek, De Vries, Rijaard, Rankovic
Dat vind ik ook best raar. Vond hem vorig jaar juist één van de beteren.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:54 schreef F1Bas het volgende:
Vreemd dat Vermaelen opeens helemaal uit de gratie is.
Inderdaad en ik denk dat Henk niet wil risceren dat Vermaelen hetzelfde krijgt als een Maduro.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:00 schreef twi het volgende:
Ach, uit de gratie. Hij heeft ook iets last gehad van een blessure toch? En toen heeft Grygera gewoon z'n kans gepakt. Wat Henk heeft gezegd, niet meer denken aan "uit de gratie" of 11 basisspelers. Er zijn er gewoon 18 die prima voor elkaar kunnen spelen.
Goede actie inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:22 schreef twi het volgende:
Geweldig hoe Jaap Stam even een kijkje komt / kwam nemen bij de supporters
Zakelijke 2-0quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat gokken jullie voor vanavond? Ik voorzie een drienulletje.
Die moet je altijd verwachten, lijkt me. Tis niet voor niets een risicowedstrijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:31 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Volgens mij verwachten ze toch nog wel wat ado-jojo's.
Bij station RAI , WTC en Amstel stonden vanmiddag allemaal ME busjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |