quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
omg wat een zeikwijf volgens mij, las net terug wat die eisen waren om alleen al naar die kamer te komen kijken...
In Met het mes op tafel staat ook één of ander takkewijf achter de bar dat helaas regelmatig de oren van mensen kwelt door met Joost Prinsen mee te gaan zingen. Hoe heet dat mens?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Supersheep +1
Bespaart me embarrassing situations.
Werd die in het vrorige topic ook niet al gevraagd?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In Met het mes op tafel staat ook één of ander takkewijf achter de bar dat helaas regelmatig de oren van mensen kwelt door met Joost Prinsen mee te gaan zingen. Hoe heet dat mens?
Sowieso een lompe manier om over iemand te praten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Flitspaal het volgende:
Mylou Frenken.
Wat een lompe manier van spreken over een vrouw die pas weduwe is geworden.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef Flitspaal het volgende:
Mylou Frenken.
Wat een lompe manier van spreken over een vrouw die pas weduwe is geworden.
Mjah, sorry. Maar zolang ze niet zingt hoor je mij niet klagen hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sowieso een lompe manier om over iemand te praten.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:39 schreef Nesle het volgende:
NEderland 3? Vara? Ik kijk nooit naar NEderland
Ja, en gestemdquote:
gaat om 2/3 meerderheid tochquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Etcetera het volgende:
ja, heeeeel verdeeld
heb je 4 pc's opgezocht om nee te kunnen stemmen?
statistisch gezien een hele zwakke toetsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:42 schreef Etcetera het volgende:
ja, heeeeel verdeeld
heb je 4 pc's opgezocht om nee te kunnen stemmen?
nee jij kunt beter aan 2 voor 12 meedoen. daar mag je opzoeken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:44 schreef Jayhawk het volgende:
Jayhawk
78% is in mijn ogen een ruime meerderheid hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
statistisch gezien een hele zwakke toets
13 om 3 dus eigenlijk. Want Jayhawk stemt zelf ook.quote:
laat maar, je snapt het nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
78% is in mijn ogen een ruime meerderheid hoor
Misschien heb je geluk en komen ze er voor uit. Maar goed, ze worden dan toch geboycot door julliequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:46 schreef macondo het volgende:
[..]
13 om 3 dus eigenlijk. Want Jayhawk stemt zelf ook.
Drie nee stemmers, zouden dat wel mensen zijn van de AKQ? Moeilijk voor te stellen....
Heb maar 1 aflevering gezien dit seizoen terwijl ik het vorig seizoen wel enigszins volgde. Ik geef de schuld aan Talpaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef Homdeck het volgende:
Volgende week zijn de finales van De Slimste. Mag ik 3 van de 6 finalisten?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:45 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee jij kunt beter aan 2 voor 12 meedoen. daar mag je opzoeken.
van gangelen. nee dat was vorig seizoen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef Nesle het volgende:
Ook die ene van sport. Jan Joost maar zijn achternaam?
die was niet slim genoegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Marije bekooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |