quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Ik wist had al gegoogled dat hij een broer had en hoe deze heet, elke bioloog kent David.
Ten eerste duurt het intypen van 'brother david attenborough' 2 seconden (zeker voor een bioloog) en ten tweede wordt Richard Attenborough -die iedere bioloog natuurlijk kent- al vanaf 11.49 gezocht.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:33 schreef Jayhawk het volgende:
ik kan dit nooit zo snel opgezocht hebben!
Orlando Bloomquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef Neleos het volgende:
Mag ik een lijst van 5 acteurs die in The Lord Of The Rings hebben meegespeeld? Nummer 5 krijgt het punt.
tekstverklaring!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ten eerste duurt het intypen van 'brother david attenborough' 2 seconden (zeker voor een bioloog) en ten tweede wordt Richard Attenborough -die iedere bioloog natuurlijk kent- al vanaf 11.49 gezocht.
Alle 5 goed en als eerste 5 goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Orlando Bloom
Viggo Mortensen
Liv Tyler
Christopher Lee
Elijah Wood
geeft niet johquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
Sorry dat ik daarstraks geen nieuwe vraag kon plaatsen maar moest plotseling weg.
Ik heb jou nooit horen verklaren waarom jij denkt dat jij door iedereen hier wordt uitgekotst. Ook heb je nooit inhoudelijk een reactie gegeven op al die keren dat je met googlen door de mand gevallen bent. Behalve in je slachtoffersrol kruipen. (tja, zucht, ja-maar-jij reacties,..)quote:
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen, er zijn een aantal hier die mij systematisch verdenken van google, spelverderf is dat!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit horen verklaren waarom jij denkt dat jij door iedereen hier wordt uitgekotst. Ook heb je nooit inhoudelijk een reactie gegeven op al die keren dat je met googlen door de mand gevallen bent. Behalve in je slachtoffersrol kruipen. (tja, zucht, ja-maar-jij reacties,..)
Tijd om te gaan, Jayhawk.
1853, 30 maartquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:51 schreef Jayhawk het volgende:
verjaardag vincent van gogh!
Uh-huh. En toch blijft het raar dat alleen jij elke keer weer dubieuze acties uitvoert, plotseling nog moet leren of toevallig 5 dingen tegelijk aan het doen bent zodra je 'betrapt' wordt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:01 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Je overdrijft wanneer je zegt iedereen, er zijn een aantal hier die mij systematisch verdenken van google, spelverderf is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |