WOOWWquote:Op woensdag 18 april 2007 21:55 schreef venomsnake het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/899336
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voeg er nog één woord bij:quote:Op woensdag 18 april 2007 23:02 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen, mooie wedstrijd. 5-2.
Paar hier is maar één woord voor,
Messi
![]()
Ik vind deze een stuk beter. Die goal van Maradona is zo overrated...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef WeebI het volgende:
aangezien d1g het niet de hele tijd doet heb ik hem ook maar op YouTube gedumpt:
http://www.youtube.com/watch?v=ehdCElYq7C4
en dat doe ik normaal nooit bij goals van Barça, tenzij ze tegen Real Madrid zijn
Oh ja, die van Maradona was echt nog wel beter dan deze, hoor, laten we niet té hard van stapel lopen.
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:22 schreef venomsnake het volgende:
Barca - Getafe, Copa semi:
1-0 Xavi
2-0 Messi
![]()
3-0 Messi
4-2 Gudjohnsen
5-2 Eto
Sorry, maar de goals van Getafe heb ik nie
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef venomsnake het volgende:
Barca en Sevilla dus in de finale als er geen gekke dingen gebeuren..
Pracht finale natuurlijk.![]()
Jup,quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:46 schreef Kadoc het volgende:
Barca met een B-team?
Met zo'n opstelling roep je het over jezelf af.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jup,
Puyol, Oleguer, Sylvinho, Edmilson, Zambrotta, Iniesta, Xavi, Guily, Eto'o en Ronaldinho.
Zonder keeper is het logisch dat je 2 goals tegen krijgtquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jup,
Puyol, Oleguer, Sylvinho, Edmilson, Zambrotta, Iniesta, Xavi, Guily, Eto'o en Ronaldinho.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:55 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jup,
Idd, tegen Liverpool was die sterk. En paar weken daarna had ie ook enkele zwakke momenten waarin die punten heeft gekost. Uitstekend ja! Die moeten ze laten staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Jorquera keept alle wedstrijden in de copa..
En valdes keept trouwens uitstekend dit jaar.
Lach niet!quote:
Wheheh, jij wilt het wel heel bond maken. Maar je hebt wel gelijk, nu Barca zo onwijs zwak is moeten we ze afmaken. 6-0 zou perfect zijn, Barca mentaal stuk enzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:29 schreef SixtY het volgende:
Nog twintig minuten voor 2 goals. KOM OP!!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |