evt. anaal stimuleren, werkt bij sommige vrouwen ook erg goed.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:11 schreef James1988 het volgende:
En als ze het zelf doet? Of probeer eens met een kleine vibrator ofzo? (Clitoris stimuleren)
Mmm, na 2 weken verkering vind ik een beetje snel om meteen met vibrators in de weer te gaan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:11 schreef James1988 het volgende:
En als ze het zelf doet? Of probeer eens met een kleine vibrator ofzo? (Clitoris stimuleren)
Sja, suggesties voor een betere titel?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:23 schreef Disorder het volgende:
Die titel!'Nieuwe vriendin komt moeilijk klaar' -> 'Nieuwe auto loopt niet zo lekker'.
Tried, maar nope...quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 08:43 schreef sledge5hammer het volgende:
[..]
evt. anaal stimuleren, werkt bij sommige vrouwen ook erg goed.
Pff.. jij zit zeker vaak achter je console.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:53 schreef Camplo het volgende:
Draai dr op dr buik en ga met je duim dr vagina in. Waar het ribbelig voelt 'veel' druk uitoefenen en 1 tempo aanhouden.
Ik geef dr maximaal 15 minuten.
Achter mn console?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Pff.. jij zit zeker vaak achter je console.
Heb zelf de ervaring dat veel vrouwen ook graag na het het neuken 'daar' nog gestimuleerd willen worden. Aan haar reactie te merken geloof ik dat zij dat ook fijn vind. Wat is de ervaring van andere vrouwen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Probeer je alleen NA het neuken om dr klaar te laten komen? Tegen die tijd heeft mijn lichaam vaak zoiets van, ja hallo, nou hoeft 't niet meer. Maar voor de tijd...Proberen waard toch?
Ik geloof het wel; als ik haar op een bepaald plekje raak verhoogd opeens d'r ademhaling/nemen genotsgeluidjes toequote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:35 schreef Stuntel het volgende:
De g-spot al gevonden...?
Enne, ze zal zelf het beste kunnen aangeven wat bij haar het beste 'werkt', en hoe dat bereikt kan worden.
Zal wel, maar ik ga echt niet een beetje 15 minuten aan 1 stuk op hetzelfde 'ribbelige' stukkie zitten rotzooien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef Camplo het volgende:
[..]
Achter mn console?
Tip: Kijk de Kamasutra DVD eens voordat je mij gaat lopen aanvallen.
Kan idd met ontspanning te maken hebben. Maar ze gaf aan dat ze sowieso niet snel klaarkomt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:41 schreef Salsagirl het volgende:
Misschien toch het voorspel meer aandacht geven..
En tsja vibrator kan toch een oplossing zijn
Dat stimuleert behoorlijk en makkelijker vol te houden
Maar begrijp wel dat je dat niet zo easy voorstelt na een paar weken een relatie.
Maar is ze trouwens misschien niet geheel ontspannen?
Dan ben ik zeker een rare vrouwquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:56 schreef Lavpov het volgende:
[..]
Heb zelf de ervaring dat veel vrouwen ook graag na het het neuken 'daar' nog gestimuleerd willen worden. Aan haar reactie te merken geloof ik dat zij dat ook fijn vind. Wat is de ervaring van andere vrouwen?
Okee, wil dat best 's proberen (zie haar vanavond weerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:53 schreef Camplo het volgende:
Draai dr op dr buik en ga met je duim dr vagina in. Waar het ribbelig voelt 'veel' druk uitoefenen en 1 tempo aanhouden.
Ik geef dr maximaal 15 minuten.
Nee, dat heb ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een rare vrouwmaar na de tijd hoeft het vaak van mij echt niet meer. Ben idd wel benieuwd of ik de enige daarin ben dan.
Nou ja, iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren. Dames?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een rare vrouwmaar na de tijd hoeft het vaak van mij echt niet meer. Ben idd wel benieuwd of ik de enige daarin ben dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |