Ik wil best al counterend de Fok!Cup winnen, maar dan moet a) ik training opgeven b) de engine meewerken. Of dat allemaal gaat lukken valt nog te bezien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:24 schreef nicomart het volgende:
ah op die fiets.. wel die fokcup winnen nou, want ik wil wel verloren hebben van de winnaar
quote:LORINDA SOCCER team
Aftrap: 01-11-2006 om 07:45
Speelterrein: King HARRY Golden Palace, normaal. Intrekken!
pff.. als het zoveel moeite isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:58 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik wil best al counterend de Fok!Cup winnen, maar dan moet a) ik training opgeven b) de engine meewerken. Of dat allemaal gaat lukken valt nog te bezien.
Ik begreep er niets vanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zwaar onterecht, dat mag ook gezegd worden. maar gefeliciteerd
Z-u-c-h-tquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef fabianf het volgende:
komrad heeft de uitdaging nog steeds niet geaccepteerd, heb ik nu gewonnen?
Ik wil hem wel vervangenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef fabianf het volgende:
haha, hij is bang!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef fabianf het volgende:
mijn excuses hoewel ik nog makkelijk op tijd benquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef fabianf het volgende:
quote:Gonzalo Daniel Hernández lijkt patent te hebben op onvoorspelbare acties, maar helaas voor Sys ging zijn schot deze keer naast.
quote:Gonzalo Daniel Hernández (55855422) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
22 jaar, redelijk in vorm
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nou nou.. wat een taal van de organisator van de Fok!Cupquote:Op woensdag 1 november 2006 09:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hoeren Lorinda...
Feli. Van mijn B mid gaat ook ernstig veel dreiging uitquote:
Matig keeper hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 13:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb wel veel kansen gehad, alleen stond die keeper in de weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |