sig of niet, we winnen toch wel met 4-0.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik hoef iig niet meer tegen die lelijke sig van hem aan te kijken
Dan doe ik speciaal voor jou af en toe een postquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mja, ik hoef iig niet meer tegen die lelijke sig van hem aan te kijken
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sig of niet, we winnen toch wel met 4-0.
Ik wil m bij mij er ook wel onder zettenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dan doe ik speciaal voor jou af en toe een post
Je begrijpt nu wel dat ik "no mercy" heb voor jou in de volgende Fok!Cup...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wil m bij mij er ook wel onder zetten
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik wil m bij mij er ook wel onder zetten
Prettigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:05 schreef GRUMBLER het volgende:
Stadion: Stadium of Hope (68811)
Totale capaciteit: 60000
25-10-2006 Vriendschappelijk Refused FC - insane ones
Weer: Zonnig
1-0 voorquote:
Ik hoop op 60% balbezit, dan ben ik binnen. Erop gegokt omdat die nieuwe trainee van je in zwak vorm is. Ik heb echt geen enkel idee of ik slecht (hoog) kan halen met deze meuk op het middenveld, het zijn normaliter wingers of spitsen namelijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:25 schreef nicomart het volgende:
we shall see
Had je dit niet een kwartiertje eerder kunnen posten
mja.. met 3 midds ga je dat toch niet trekken tegen 5 traineemids van mij denk ik? Ik weet natuurlijk niet wat voor middenvelders jij neerzet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef fabianf het volgende:
[..]
Ik hoop op 60% balbezit, dan ben ik binnen. Erop gegokt omdat die nieuwe trainee van je in zwak vorm is. Ik heb echt geen enkel idee of ik slecht (hoog) kan halen met deze meuk op het middenveld, het zijn normaliter wingers of spitsen namelijk.
De 2 offensive CD's zijn wel mids.
Pfew, niet al je kansen zijn erin gegaan...quote:The home crowd breathed a collective sigh of relief when Nicola Dutto was unable to give the visitors the go-ahead goal after his attack from the left in the 4th minute.
Dat ga ik vergetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:05 schreef twisteddlogic het volgende:
Inschrijfpost voor volgend seizoen
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:28 schreef fabianf het volgende:
Ik hoop op 60% balbezit, dan ben ik binnen.
quote:4 - 0 was the halftime score. RFC, bringing their ball possession to 60 percent, dominated the battle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |