Lijkt het wel op jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
pwnd! !
Kut.quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:23 schreef oshiro het volgende:
Fipo.
Christ, ik kreeg al bijna zelfmoordneigingenquote:Op maandag 23 oktober 2006 04:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
jup
tering, heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vanacht.quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Christ, ik kreeg al bijna zelfmoordneigingen
quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
tering, heb ik toch nog wat nuttigs gedaan vanacht.![]()
Maar ook bijna levens kan verwoesten.quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:52 schreef oshiro het volgende:
Hoe een FOK!-baggertopic levens kan redden
True true, een carrière als FOK!ker betekent een leven vol extremenquote:Op maandag 23 oktober 2006 04:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Maar ook bijna levens kan verwoesten.![]()
Toch nog een happy end.![]()
Hee Sebasser, wanneer slaap jij nou eigenlijkquote:Op maandag 23 oktober 2006 04:57 schreef Sebasser het volgende:
Tvp .
FOK! is Living on the Edge.quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:57 schreef oshiro het volgende:
True true, een carrière als FOK!ker betekent een leven vol extremen
quote:Op maandag 23 oktober 2006 05:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
FOK! is Living on the Edge.
Ik duik me nest in, trusten.![]()
Waarom zou ik moeten slapen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 04:59 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hee Sebasser, wanneer slaap jij nou eigenlijk
Nou, gewoon.quote:
Slapen is overrated.quote:Op maandag 23 oktober 2006 05:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
je vorige sig ging daarover geloof ik
Het goede antwoord was: Gewoon nooitquote:
Die heb ik nooit in mijn sig gehad..quote:Op maandag 23 oktober 2006 05:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het goede antwoord was: Gewoon nooit
Eens, slapen is kut. Me nichtje van 7 vroeg het van de week nog, waarom slapen we, ik wil nooit slapen.quote:
ik vind slapen gewoon pure tijdsverspillingquote:Op maandag 23 oktober 2006 05:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Eens, slapen is kut. Me nichtje van 7 vroeg het van de week nog, waarom slapen we, ik wil nooit slapen.![]()
Jawel, nog een beetje.quote:Op maandag 23 oktober 2006 05:10 schreef oshiro het volgende:
Nu klopt de TT trouwens helemaal niet meer
ketnet ofzo?quote:Op maandag 23 oktober 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
omg, kaboem.
Wat was/is dat?
Was dat niet iets of een zender op TV of zo?
oude kindernet, of nickeledeon, jetix, wat was er voor jetix ook al weer?
Was dat niet een soort Zappelin ofzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 05:12 schreef Sebasser het volgende:
omg, kaboem.
Wat was/is dat?
Was dat niet iets of een zender op TV of zo?
oude kindernet, of nickeledeon, jetix, wat was er voor jetix ook al weer?
Lijkt me heerlijk, gezeik altijd met slapen. Dat pleuris bed is net een n8merrie, lig je daar een beetje niks te doen tot je ogen dicht vallen en voor je het weet is het ochtend. Ik haat slapen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 05:10 schreef Sebasser het volgende:
ik vind slapen gewoon pure tijdsverspilling
Daarom pleit ik ook voor een onderzoek naar een of ander ding of zo, waardoor je in 5 minuten bijvoorbeeld 5 uur kan slapen..
Zou zo tof zijn..
Eensch isquote:Op maandag 23 oktober 2006 05:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik vind slapen gewoon pure tijdsverspilling
Daarom pleit ik ook voor een onderzoek naar een of ander ding of zo, waardoor je in 5 minuten bijvoorbeeld 5 uur kan slapen..
Zou zo tof zijn..
ahja, fox kids.quote:Op maandag 23 oktober 2006 05:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Was dat niet een soort Zappelin ofzo
Jetix is de nieuwe Fox Kids zooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |