Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ik hoor zo een beetje bij ONZ.... das misschien een minpuntquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
terwijl je je toch goed profileert !![]()
![]()
*zucht...onverbeterlijk*quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk erover.. wil niet zeggen dat ik ook echt weg ga
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=b4TxDICX1W0!
Ik ben wel moe btwquote:
Dat de film maar gauw mag uitkomenquote:
quote:
Ja, het meubilair..zeg maar...je hebt een punt denk ik. Het wordt als vanzelfsprekend beschouwd.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik hoor zo een beetje bij ONZ.... das misschien een minpunt
Dribbel_quote:
Dag schatquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen echt gone is.
Trusten voor later NBertjes![]()
uhuhquote:
'truste PS !quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:22 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen echt gone is.
Trusten voor later NBertjes![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat de film maar gauw mag uitkomen
Neuken?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:24 schreef little_pussy het volgende:
En dit sletje heeft ook weer het uitbagger-topicgevonden
![]()
Je gaat voor goedkoop?quote:
hihiquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:25 schreef TwyLight het volgende:
Mijn bed staat 1 meter hier vanaf, en toch heb ik moeite met deze stoel uit te komen om mn bed in te gaan
Sletje ???quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:24 schreef little_pussy het volgende:
![]()
Kan jij dat danquote:
Bekendquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:25 schreef TwyLight het volgende:
Mijn bed staat 1 meter hier vanaf, en toch heb ik moeite met deze stoel uit te komen om mn bed in te gaan
Eerst neuken, dan posten.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:24 schreef little_pussy het volgende:
![]()
Ik wel.quote:
Ksssstttt !!!!!!!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je gaat voor goedkoop?
Owja ik was weg
quote:
neen, gewoon ikkequote:
Net als bitchx3.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo'n username moet haast wel een kloon zijn
gmtaquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zo'n username moet haast wel een kloon zijn
Boobsquote:
Post dat in het vervolg dan meteen ff achter een linkquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:32 schreef TwyLight het volgende:
http://feelnuts.com/st/thumbs/036/1395463539.jpg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Post dat in het vervolg dan meteen ff achter een link![]()
hehequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
Terminator?
Heb je het je vriendin nu al gevraagd?
Dudequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]jij zat met je muis aan dat kutje
Waarom wil je dat zo graag wetenquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:33 schreef Sebasser het volgende:
Terminator?
Heb je het je vriendin nu al gevraagd?
Blijfquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets * oshiro houd het voor gezien![]()
Omdat ik anders medeleiden met je ga hebben.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom wil je dat zo graag weten![]()
Error 404 - Not Foundquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:35 schreef TwyLight het volgende:
http://now.org.ru/music/f(...)nelux_edition%29.mp5
Whehehequote:
Het is een hele zware stap/risico die die moet nemen hoorquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Omdat ik anders medeleiden met je ga hebben.
Je bent er zo verzot op, je valt ons er mee lastig..
En dan heb ke een vriendin, en kansen.
En dan vraag je het niet
en de rest kan stikke?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:36 schreef TwyLight het volgende:
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Error 404 - Not Found
The page you requested cannot be found. The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. To learn more, keep reading, or start at the home page and browse the site.
The 404 or Not Found error message, as commonly encountered when using a web browser on the World Wide Web, is a manifestation of one of the standard response codes of the Web's principal communication protocol, HTTP.
When communicating via HTTP, a server is required to respond to a request, such as a web browser's
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets houd het voor gezien![]()
Het is jouw kloon?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan bevestigen dat little_pussy er goed uitziet in iedergeval, heb haar in me msn en hebben gecammed, naakt ziet ze er beter uit dan met kleding
Eerst de screens zienquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan bevestigen dat little_pussy er goed uitziet in iedergeval, heb haar in me msn en hebben gecammed, naakt ziet ze er beter uit dan met kleding
* Trylight Is gay! hihihiquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:36 schreef TwyLight het volgende:
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
/me
PICSquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
80% van hun posts in NB dan ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Juist. behalve users met meer dan 80% van hun posts in baggerformaat
bagger buiten NB om kan ook bagger zijn.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
80% van hun posts in NB dan ?![]()
KLOOTZAK, je houd bepaalde dingen gewoon voor je, dit was gewoon prive buiten FOK! om, ik ga ook geen persoonlijke dingen hier over jouw gevalletje kwijt doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
bagger buiten NB om kan ook bagger zijn.
98% van mijn posts zijn bagger
en die andere 2% bager
Check dan op IP. droogklootquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat vage vermoeden had ik ook al ja...
Rot eens op.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:40 schreef little_pussy het volgende:
[..]
KLOOTZAK, je houd bepaalde dingen gewoon voor je, dit was gewoon prive buiten FOK! om, ik ga ook geen persoonlijke dingen hier over jouw gevalletje kwijt doen![]()
Je anus ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:40 schreef fraubitch het volgende:
nee godverdomme stelletje eikels, het is gewoon mijn anus
Mijn leven is officieel geruineerd, TL plaatste een post welke over users als ik ging, gevolgd door de 'quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:38 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Juist. behalve users met meer dan 80% van hun posts in baggerformaat
Maar ik zei hoiquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:40 schreef fraubitch het volgende:
nee godverdomme stelletje eikels, het is gewoon mij ania
Hehehequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:39 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RB6KIqNibkU&NR!
quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:39 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=RB6KIqNibkU&NR!
En dan snel editen hequote:
Nou al?quote:
Jij was toch weg ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan snel editen heFB
![]()
sterfquote:
weet ikquote:
Genoegquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Hoeveel keer staat hier KKK in?
Geen één keerquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
23 keerquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:47 schreef Sebasser het volgende:
quote:
jaquote:
ja neeheeeequote:Op maandag 23 oktober 2006 02:54 schreef TwyLight het volgende:
knip
PS, je valt me tegenquote:
Ik had hem al gevondenquote:
Jaloers?quote:
Ik weet hetquote:
Ik weet hetquote:
quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:04 schreef TwyLight het volgende:
Sebasser vuile kanker user met je kuttumor op je pauper aidsneus.
quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:06 schreef oshiro het volgende:
Het niveau daalt echt weer tot dramatische diepten
je drommt nu alquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:15 schreef TwyLight het volgende:
Ja ik wel ik ben met me matties (dik grote groep 60 man) zo dik zo daar naar die plek geweest dik zuipeuh en blowen enzo jeweettoch
10 sec?quote:Op maandag 23 oktober 2006 03:18 schreef TwyLight het volgende:
ze moeten die 10 seconden post beveiliging eraf slopen. en zoniuet dan alleen in ONZ
Ik heb een paardenlulquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:18 schreef TwyLight het volgende:
ik heb tijgernooitjes
PWNERD WIE UNE N00Bquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:20 schreef Sebasser het volgende:
Waarom zitten der geen PI's bij textonly
waarom pas morgem, en niet vanfaagquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:21 schreef TwyLight het volgende:
morgen ff bij de SHELL koffie halen
kus terugquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:21 schreef Sebasser het volgende:
ik ga ff naar buiten. ff roken.
kusjes aan alle kale negers met ebola.
oja ik bedoel over 4 uurtjesquote:Op maandag 23 oktober 2006 03:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
waarom pas morgem, en niet vanfaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |