Ben niet gefrustreerd hoor en ik mag Berkery graag. Maar ik ga niet zitten wachten tot meneer klaar is met zijn lunch...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.
nooit! stelletje conservatievenquote:
Tja, ik had niet gedacht dat de vraag een kwartier open zou staan, en ik heb geen zin in koude soep.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:26 schreef macondo het volgende:
Ben niet gefrustreerd hoor en ik mag Berkery graag. Maar ik ga niet zitten wachten tot meneer klaar is met zijn lunch...
dan heb ik het punt niet hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit te tijvelen of ik Etcetera het punt geef want ze zit er wel heel dicht maar het is nog niet helemaal goed
Geef het punt maar., we hebben alle andere mogelijkheden wel gehad inmiddels..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit te tijvelen of ik Etcetera het punt geef want ze zit er wel heel dicht maar het is nog niet helemaal goed
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef LangeTabbetje het volgende:
De speaker van het Huis van Afgevaardigden ?
De speaker is de voorzitter dacht ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef Etcetera het volgende:
wat is het? die speaker? of is dat de voorzitter
Ach, de soep wordt toch nooit zo heet gegeten als deze wordt opgediend.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:33 schreef Berkery het volgende:
Tja, ik had niet gedacht dat de vraag een kwartier open zou staan, en ik heb geen zin in koude soep.
De soep is de kool niet waardquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, de soep wordt toch nooit zo heet gegeten als deze wordt opgediend.
Voor iemand die pretendeert veel te weten maak je toch verdacht veel fouten op het gebied van spelling en grammatica.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:45 schreef Jayhawk het volgende:
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten, kunnen de mensen die zich aangesproken voelen nog wat van leren van dit gezegde
AKQ is snel typen met veel foutenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Voor iemand die pretendeert veel te weten maak je toch verdacht veel fouten op het gebied van spelling en grammatica.
Ik had nog een vraag openstaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie heeft er nog een nieuwe vraag want LangeTabbetje is ook al weer een tijdje weg
Dribbel, maar ik wens geen punt van jou te ontvangen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:50 schreef Jayhawk het volgende:
Wie is dit?
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_un573439.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:49 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
AKQ is snel typen Googlen met veel fouten
quote:
dat new kids on the block fout isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Nesle het volgende:
Zeg maar even dat new kids on the block fout is. Want dan kan ik uit mn fantasiewereldje stappen
Ik dacht dat hij uit MTV revenge of the boyband kwam. Daarom kwam ik ook op New kids on the blockquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:57 schreef Etcetera het volgende:
ik weet hetn iet, alhoewel die meest rechtse me wel bekend voorkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |