Hij heeft een dino programma gemaakt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:55 schreef Berkery het volgende:![]()
Hij heeft niks met de film te maken, hij heeft slecht een link met die film![]()
ik heb mezelf in slaap moeten huilenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Neleos het volgende:
Ah. Ik heb jullie zo gemist de afgelopen 2 dagen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:04 schreef Neleos het volgende:
Ah. Ik heb jullie zo gemist de afgelopen 2 dagen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb mezelf in slaap moeten huilen![]()
awwwquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:05 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb mezelf in slaap moeten huilen![]()
doe maarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef macondo het volgende:
Laten we maar een nieuwe vraag doen... Berkery presteert het wederom om een vraag goed te beantwoorden, en vervolgens te vertrekken
hawaii_tim gaat er met het punt vandoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij heeft die films gezien?
Maar wij willen niet met je spelen, dus hou je vragen en antwoorden maar bij je.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:13 schreef Jayhawk het volgende:
Heb er een liggen hier.
Yes!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
hawaii_tim gaat er met het punt vandoor![]()
wij is niet iedereenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar wij willen niet met je spelen, dus hou je vragen en antwoorden maar bij je.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Gangs of new york?
Yuri, ff kijken of het goed is en puntjes geven??quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
goedemorgen
ik ga ff deze vraag inkoppen (heb ze allemaal en wacht al tijden op z'n volgende boek)
- Bernini Mysterie
- Juvenalis Dilemma
- Da Vinci Code
- Delta Deceptie
(ik wil wel een plaatje van m'n boekenkast posten hoor, als jullie me niet geloven![]()
![]()
![]()
)
Jeejquote:
Algemene Kennis Quiz Deel 356quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Yuri, ff kijken of het goed is en puntjes geven??
en ik vind dat macondo gelijk heeft
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:10 schreef macondo het volgende:
Laten we maar een nieuwe vraag doen... Berkery presteert het wederom om een vraag goed te beantwoorden, en vervolgens te vertrekken
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Algemene Kennis Quiz Deel 356![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Joh, niet zo gefrustreerd. Er zijn meer dingen dan Fok! natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |