Ohja, Animals jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
Huppeldepup Power Station, bekend van de hoes van Animals van Pink Floyd
Battersea Powerstation it isquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:40 schreef cafca het volgende:
Huppeldepup Power Station, bekend van de hoes van Animals van Pink Floyd
Toch welquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:50 schreef ChopperMick het volgende:
Is dat niet Dodewaard?
Ben er één keer geweest dus weet helaas waar ik het over heb. Ben er toen wel ernstig dronken geworden maar dat was voornamelijk als verdoving voor de ellende van vretende en zuipende mensen die je de hele tijd ziet (er is voor betaald dus vreten!)quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:02 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb me best vermaakt in preston palace![]()
Neleos +1quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:08 schreef Neleos het volgende:
postma
ik heb me niet met het eten bezighouden. Ben er een keer met een personeelsreis geweest en we hebben eigenlijk van 5 tot sluitingstijd in die "bootkroeg" gezeten. Daarna zijn we naar de taxi gekropen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:08 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
Ben er één keer geweest dus weet helaas waar ik het over heb. Ben er toen wel ernstig dronken geworden maar dat was voornamelijk als verdoving voor de ellende van vretende en zuipende mensen die je de hele tijd ziet (er is voor betaald dus vreten!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |